Max Schreck Napisano 7 Czerwiec 2004 Napisano 7 Czerwiec 2004 Pierwsze dwa to pasują raczej do Gwiezdnych Wojen a nie Morrowinda, ale trzeci jest już w porządku - bardzo mi się podoba.
Nimrod Napisano 7 Czerwiec 2004 Napisano 7 Czerwiec 2004 Przydałoby się jakieś zbliżenie na 3 bo mam dziwne obawy, że ta czacha to tylko tekstura, dziwnie to wygląda trochę... Ale i tak nr 3 najlepszy.
sayonerka Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 A ja sie podpisze pod przedmowcami, nr 3 tha best. Bedziesz to exportowal do gry? Jesli tak to podeslij screeny jak wyglada w akcji. Pozdrawiam.
Szantak Napisano 11 Czerwiec 2004 Autor Napisano 11 Czerwiec 2004 Niestety tak - czacha na mieczu o tylko textura, ale juz poprawilem. Miecz nr 3 robilem jako w ogole pierwsza moja grafe do gry komputerowej (jakis tydzien temu) i w ogole nie mialem pojecia ile polygonow to duzo a ile to malo, wiec wolalem nie szarzowac ;) Zrobilem plugina do Morka - to sa wszystkie bronie w nim zawarte.
MaggeM Napisano 11 Czerwiec 2004 Napisano 11 Czerwiec 2004 Prosimy miecz 3 w 3x wiekszej rozdzielczosci :D i rowniez z innych ujec... oraz z siatka :)
Raven Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 Ojej nie przesadziłes z ilością poligonów w tym mieczu??
spinoza Napisano 14 Czerwiec 2004 Napisano 14 Czerwiec 2004 ..ale przynajmniej ładnie \"siadł\" w enginie gry ...
Max Schreck Napisano 15 Czerwiec 2004 Napisano 15 Czerwiec 2004 No, jeśli chodzi o liczbę face\'ów to zrobiłeś niezłą masakrę tym mieczem ;)
Szantak Napisano 17 Czerwiec 2004 Autor Napisano 17 Czerwiec 2004 Moze sie faktycznie tak wydawac, ale chodzi bardzo ladnie, bez zaciec na geforce 2 i AMD1500 (praktycznie minimalna konfiguracja do dobrego grania). Poza tym oryginalne modele bethesdy sa jeszcze gorsze! (maja mniej detali, ale kazdy element ma mniej wiecej tyle samo poly co moje elementy - liczylem w \"kolcach\", rekojesci itd.) Samo ostrze moglo by byc po prostu mniej drobiazgowe (ale by bylo mniej drobiazgowe ;)), a czachy musza miec tyle poly, bo tak :)
RK Napisano 17 Czerwiec 2004 Napisano 17 Czerwiec 2004 Fakt, wystarczy przełączyć się w tryb wire żeby zobaczyć strukturę oryginalnych modeli w grze. Nie oszczędzali jakoś szczególnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się