Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwsze dwa to pasują raczej do Gwiezdnych Wojen a nie Morrowinda, ale trzeci jest już w porządku - bardzo mi się podoba.

Napisano

Przydałoby się jakieś zbliżenie na 3 bo mam dziwne obawy, że ta czacha to tylko tekstura, dziwnie to wygląda trochę... Ale i tak nr 3 najlepszy.

Napisano

A ja sie podpisze pod przedmowcami, nr 3 tha best. Bedziesz to exportowal do gry? Jesli tak to podeslij screeny jak wyglada w akcji.

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Niestety tak - czacha na mieczu o tylko textura, ale juz poprawilem. Miecz nr 3 robilem jako w ogole pierwsza moja grafe do gry komputerowej (jakis tydzien temu) i w ogole nie mialem pojecia ile polygonow to duzo a ile to malo, wiec wolalem nie szarzowac ;)

 

Zrobilem plugina do Morka - to sa wszystkie bronie w nim zawarte.

Napisano

Prosimy miecz 3 w 3x wiekszej rozdzielczosci :D i rowniez z innych ujec... oraz z siatka :)

Napisano
  • Autor

Moze sie faktycznie tak wydawac, ale chodzi bardzo ladnie, bez zaciec na geforce 2 i AMD1500 (praktycznie minimalna konfiguracja do dobrego grania).

 

Poza tym oryginalne modele bethesdy sa jeszcze gorsze! (maja mniej detali, ale kazdy element ma mniej wiecej tyle samo poly co moje elementy - liczylem w \"kolcach\", rekojesci itd.) Samo ostrze moglo by byc po prostu mniej drobiazgowe (ale by bylo mniej drobiazgowe ;)), a czachy musza miec tyle poly, bo tak :)

Napisano

Fakt, wystarczy przełączyć się w tryb wire żeby zobaczyć strukturę oryginalnych modeli w grze. Nie oszczędzali jakoś szczególnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności