Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam! Jak wymodelować teren (dolinę, wyspę) na podstawie jakiejś narysowanej mapki ręcznie lub w gimpie? Mógłby mi ktoś dać tutka do wymodelowania takiego czegoś?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Teren można modelować na wiele sposobów. Myślę, że jednym z najbardziej wydajnych jest użycie modyfikatora displacement. W gimpie możesz na bazie mapy (jej topografii) używając białego koloru (oraz jego przezroczystości) nanieść miejsca w których teren ma się "wybrzuszać". Analogicznie kolor czarny może oznaczać depresje w terenie zaś kolor szary teren neutralny.

 

Wygląda to mniej więcej tak jak na tym filmiku. W tym przypadku opcje displacement włączono z pod ustawień materiału i tekstury. Można to jednak uzyskać także przez nadanie modyfikatora.

 

http://www.youtube.com/watch?v=K_WBQCaqSjQ

 

Poszperaj w necie na ten temat na pewno coś znajdziesz.

Pozdrawiam

Napisano

A jest jakiś prosty sposób na zrobienie tego samego na podstawie linii topograficznych?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.