Delgado Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 Jak zrobić wodę która jest przezroczysta a padające na nią światło słabnie z głębokością wody rzucając cień. Czyli jeśli mamy brzeg to widać piasek a im głębiej tym trudniej jest dostrzec dno.
kurczaczak Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 W świetle trzeba ustawić odpowiedni Decay, a także cienie. Poza tym, aby efekt był realistyczny, trzeba chyba bawić się z kaustyką.
MariushO Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 zalezy tez jakim rendererem chcesz robic scenke. kurczaczak dobrze mowi ale tylko w pewnych przypadkach. Ja raczej experymentowalbym z opacity i refractions, jak odpowiednie mapy dasz do tych kanalow powinienes uzyskac taki efekt. Np jakis liniowy gradient.
Delgado Napisano 26 Styczeń 2011 Autor Napisano 26 Styczeń 2011 zalezy tez jakim rendererem chcesz robic scenke. jak odpowiednie mapy dasz do tych kanalow powinienes uzyskac taki efekt. Np jakis liniowy gradient. -Jakimi renderami mozna robic scenke? -masz na mysli jakies konkretne mapy? Probowałem zmniejszyc opacity i nie uzyskalem przezroczystości... dziwne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się