Delgado Napisano 24 Styczeń 2011 Share Napisano 24 Styczeń 2011 Jak zrobić wodę która jest przezroczysta a padające na nią światło słabnie z głębokością wody rzucając cień. Czyli jeśli mamy brzeg to widać piasek a im głębiej tym trudniej jest dostrzec dno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurczaczak Napisano 25 Styczeń 2011 Share Napisano 25 Styczeń 2011 W świetle trzeba ustawić odpowiedni Decay, a także cienie. Poza tym, aby efekt był realistyczny, trzeba chyba bawić się z kaustyką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 25 Styczeń 2011 Share Napisano 25 Styczeń 2011 zalezy tez jakim rendererem chcesz robic scenke. kurczaczak dobrze mowi ale tylko w pewnych przypadkach. Ja raczej experymentowalbym z opacity i refractions, jak odpowiednie mapy dasz do tych kanalow powinienes uzyskac taki efekt. Np jakis liniowy gradient. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delgado Napisano 26 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 26 Styczeń 2011 zalezy tez jakim rendererem chcesz robic scenke. jak odpowiednie mapy dasz do tych kanalow powinienes uzyskac taki efekt. Np jakis liniowy gradient. -Jakimi renderami mozna robic scenke? -masz na mysli jakies konkretne mapy? Probowałem zmniejszyc opacity i nie uzyskalem przezroczystości... dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się