t0m3k Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 Nie jestem programista ale czasami cos kombinuje w MaxScript wiec jakies pojecie mam ale nie na tyle zeby sobie poradzic z nastepujacym problemem. Mam obiekt i zaznaczone jest w nim czesc polygonow. Chce je zmapowac, kazdy po koleii uzywajac np. Face map w kanale 10. Docelowo chce dodac losowe przesuniecie/tiling mapy dla kazdego polygonu ale mysle, ze z tym sobie poradze jak juz bede wiedzial jak je mapowac. Probowalem modyfikator UVW Map ale nie dziala tak jak powinien (mapowany byl caly obiekt a nie tylko zaznaczenie) i jest bardzo wolny przy wiekszej ilosci polygonow. Kombinowalem z polyop.applyUVWMap ale nie dziala...
lechoo Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 Ja zrobilbym to funkcjami manipulujacymi vertexami i fejsami textury setTVert itd. getTVFace daje ci vertexy textury konkretnego fejsa. Nadajesz im koordynaty UV jakie potrzebujesz i gotowe. Musisz tylko sie upewnic ze inny fejs ktory ma pozostac niezmieniony nie korzysta z tych samych vertexow. Wtedy musisz dodac nowe i na nich rozpiac modyfikowanego fejsa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się