Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie jestem programista ale czasami cos kombinuje w MaxScript wiec jakies pojecie mam ale nie na tyle zeby sobie poradzic z nastepujacym problemem.

 

Mam obiekt i zaznaczone jest w nim czesc polygonow. Chce je zmapowac, kazdy po koleii uzywajac np. Face map w kanale 10.

 

Docelowo chce dodac losowe przesuniecie/tiling mapy dla kazdego polygonu ale mysle, ze z tym sobie poradze jak juz bede wiedzial jak je mapowac.

 

Probowalem modyfikator UVW Map ale nie dziala tak jak powinien (mapowany byl caly obiekt a nie tylko zaznaczenie) i jest bardzo wolny przy wiekszej ilosci polygonow.

 

Kombinowalem z polyop.applyUVWMap ale nie dziala...

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja zrobilbym to funkcjami manipulujacymi vertexami i fejsami textury setTVert itd.

getTVFace daje ci vertexy textury konkretnego fejsa. Nadajesz im koordynaty UV jakie potrzebujesz i gotowe. Musisz tylko sie upewnic ze inny fejs ktory ma pozostac niezmieniony nie korzysta z tych samych vertexow. Wtedy musisz dodac nowe i na nich rozpiac modyfikowanego fejsa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności