Napisano 25 Styczeń 201114 l Nie jestem programista ale czasami cos kombinuje w MaxScript wiec jakies pojecie mam ale nie na tyle zeby sobie poradzic z nastepujacym problemem. Mam obiekt i zaznaczone jest w nim czesc polygonow. Chce je zmapowac, kazdy po koleii uzywajac np. Face map w kanale 10. Docelowo chce dodac losowe przesuniecie/tiling mapy dla kazdego polygonu ale mysle, ze z tym sobie poradze jak juz bede wiedzial jak je mapowac. Probowalem modyfikator UVW Map ale nie dziala tak jak powinien (mapowany byl caly obiekt a nie tylko zaznaczenie) i jest bardzo wolny przy wiekszej ilosci polygonow. Kombinowalem z polyop.applyUVWMap ale nie dziala...
Napisano 25 Styczeń 201114 l Ja zrobilbym to funkcjami manipulujacymi vertexami i fejsami textury setTVert itd. getTVFace daje ci vertexy textury konkretnego fejsa. Nadajesz im koordynaty UV jakie potrzebujesz i gotowe. Musisz tylko sie upewnic ze inny fejs ktory ma pozostac niezmieniony nie korzysta z tych samych vertexow. Wtedy musisz dodac nowe i na nich rozpiac modyfikowanego fejsa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto