Jump to content

Mapowanie grupy polygonow


t0m3k

Recommended Posts

Nie jestem programista ale czasami cos kombinuje w MaxScript wiec jakies pojecie mam ale nie na tyle zeby sobie poradzic z nastepujacym problemem.

 

Mam obiekt i zaznaczone jest w nim czesc polygonow. Chce je zmapowac, kazdy po koleii uzywajac np. Face map w kanale 10.

 

Docelowo chce dodac losowe przesuniecie/tiling mapy dla kazdego polygonu ale mysle, ze z tym sobie poradze jak juz bede wiedzial jak je mapowac.

 

Probowalem modyfikator UVW Map ale nie dziala tak jak powinien (mapowany byl caly obiekt a nie tylko zaznaczenie) i jest bardzo wolny przy wiekszej ilosci polygonow.

 

Kombinowalem z polyop.applyUVWMap ale nie dziala...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja zrobilbym to funkcjami manipulujacymi vertexami i fejsami textury setTVert itd.

getTVFace daje ci vertexy textury konkretnego fejsa. Nadajesz im koordynaty UV jakie potrzebujesz i gotowe. Musisz tylko sie upewnic ze inny fejs ktory ma pozostac niezmieniony nie korzysta z tych samych vertexow. Wtedy musisz dodac nowe i na nich rozpiac modyfikowanego fejsa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy