t0m3k Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 Nie jestem programista ale czasami cos kombinuje w MaxScript wiec jakies pojecie mam ale nie na tyle zeby sobie poradzic z nastepujacym problemem. Mam obiekt i zaznaczone jest w nim czesc polygonow. Chce je zmapowac, kazdy po koleii uzywajac np. Face map w kanale 10. Docelowo chce dodac losowe przesuniecie/tiling mapy dla kazdego polygonu ale mysle, ze z tym sobie poradze jak juz bede wiedzial jak je mapowac. Probowalem modyfikator UVW Map ale nie dziala tak jak powinien (mapowany byl caly obiekt a nie tylko zaznaczenie) i jest bardzo wolny przy wiekszej ilosci polygonow. Kombinowalem z polyop.applyUVWMap ale nie dziala... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lechoo Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 Ja zrobilbym to funkcjami manipulujacymi vertexami i fejsami textury setTVert itd. getTVFace daje ci vertexy textury konkretnego fejsa. Nadajesz im koordynaty UV jakie potrzebujesz i gotowe. Musisz tylko sie upewnic ze inny fejs ktory ma pozostac niezmieniony nie korzysta z tych samych vertexow. Wtedy musisz dodac nowe i na nich rozpiac modyfikowanego fejsa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now