zet Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 Pytanie 1 Przekonwertowałem box'a do editable poly ale chcę mu zmienić ilość segmentów zmian nie da się lub nie umiem cofnąć jak to zrobić zaznaczam że standardowe cofnij nie można tak daleko cofać w moim przypadku Pytanie 2 To najgłupsze pytanie chyba będzie na forum jak animację zapisać jako avi
3D man Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 1. jeżeli coś zrobiłeś a nie chcesz utracić tego to za pomocą Cut tworzysz nowe vartexy, a jeżeli nic nie robiłeś to po prostu usuwasz editable poly 2. Animation -> Make Preview -> jeżeli się nie zapisało to: Rename Preview FAQ!!!
infected Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 Ilość segmentów zmienisz prosto zaznaczając edge między którymi chcesz dokonać podziału. Następnie connect i wybierasz ilość podziałów oraz rozmieszczenie.
zet Napisano 25 Styczeń 2011 Autor Napisano 25 Styczeń 2011 3D man ok ale jeśli na tej liście po prawej mam sam modyfikator editable poly to nie da się tego usunąć tylko wtedy kiedy mam więcej modyfikatorów a i czy nie rozdupcy mi mojego obiektu
MariushO Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 Zet jesli przekonwertowales obiekt na editable poly i wykonales tyle operacji na nim, ze w "podrecznej pamieci maxa" przekroczyles ilosc wykonywanych operacji, ktore mozna cofnac zwyklym "Undo" to juz nic nie zmienisz. Jesli nie jestes pewny co do ilosci segmentow jakie chcesz miec np w boxie to nie konwertuj go do editable poly tylko na stosie maxa dodaj modyfikator EditPoly i wtedy zawsze mozesz sie cofnac do boxa i zmienic ilosc segmentow. A teraz zostalo ci tylko zageszczac siatke jak wspomnieli wczesniej koledzy albo Cut albo Connect albo Extrude albo Bevel...
zet Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 MariushO nie rozumiem tego "to nie konwertuj go do editable poly tylko na stosie maxa dodaj modyfikator EditPoly i wtedy zawsze mozesz sie cofnac do boxa i zmienic ilosc segmentow". Nie kumam tego Twojego zdania co jest na czerwono tłustym drukiem możesz mi to wyjaśnić.
koton Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 stos, czyli lista modyfikatorów jakie są nałożone na obiekt. zamiast klikać na obiekcie prawym guzikiem i convert to editable poly, wybierz z listy w okienku po prawej modyfikator "edit poly". wskoczy on na listę jako kolejny, ale zawsze będziesz mógł go usunąć i wrócić do stanu poprzedniego a także wracać do niego na moment żeby coś pozmieniać. ta lista jest po prawej na górze
infected Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 Pytam z ciekawości: Jakie jest uzasadnienie do użycia tego modyfikatora dla boxa?
zet Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 Dzięki chłopaki teraz już wiem, i na czym polega różnica jeszcze raz wielkie dzięki. Temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się