plasti Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 takie szybkie pytanko, nie wiem czy bylo, prosze nie odsylac, nie zamykac watku, dostane odp i usune, dzieki otoz w jaki sposob w mental ray zrobic aby hair and fur wychodzil z mesha jakos plynnie, a nie poprzez zaznaczenie poligonow gdzie robia sie schodki(w ksztalcie poligonow mesha)? z gory dzieki za odp
Smoku Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Zrób pod powierzchnią mesha kształt(inny mesh) jaki chcesz by miały włosy w sensie obszar porastania, albo na spline`ach
Szczery. Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 To można też sterować mapą w odcieniach szarości gdzie biały to maksymalna gęstość włosów a czarny - ich brak. Mapę wrzucasz dla parametru density bodajże. 1
plasti Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Napisano 29 Styczeń 2011 dzieki chlopcy, sposob z drugim meshem znam, ten drugi sprawdze pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi