plasti Napisano 28 Styczeń 2011 Share Napisano 28 Styczeń 2011 takie szybkie pytanko, nie wiem czy bylo, prosze nie odsylac, nie zamykac watku, dostane odp i usune, dzieki otoz w jaki sposob w mental ray zrobic aby hair and fur wychodzil z mesha jakos plynnie, a nie poprzez zaznaczenie poligonow gdzie robia sie schodki(w ksztalcie poligonow mesha)? z gory dzieki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 29 Styczeń 2011 Share Napisano 29 Styczeń 2011 Zrób pod powierzchnią mesha kształt(inny mesh) jaki chcesz by miały włosy w sensie obszar porastania, albo na spline`ach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczery. Napisano 29 Styczeń 2011 Share Napisano 29 Styczeń 2011 To można też sterować mapą w odcieniach szarości gdzie biały to maksymalna gęstość włosów a czarny - ich brak. Mapę wrzucasz dla parametru density bodajże. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2011 dzieki chlopcy, sposob z drugim meshem znam, ten drugi sprawdze pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi