Jump to content

[Maya] dopasowywanie Isoparms do siebie.


Flappy

Recommended Posts

Nie bardzo wiedziałem jak sformułować temat, mianowicie mój problem jest następujący, mam dwie powierzchnie nurbs i chciałbym żeby przylegały do siebie wzdłuż jednej krawędzi, dlatego interesuje mnie czy jest w maya jakaś opcja żeby wybrana Isoparm ułożyła się dokładnie tak jak inna? Czy muszę je dopasowywać ręcznie vertex po vertexie?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

właśnie widzę że jest niepoprawnie zbudowana, dlatego chcę ją poprawić. xd

 

Jak bym się nie starał zawsze zostają gdzieś takie głupie przerwy... są miejsca w których po prostu nie mogę użyć attach , wkurza mnie to strasznie i przeszkadza w modelowaniu... Może ktoś inny jeszcze ma jakiś pomysł?

Edited by Flappy
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy