Flappy Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Nie bardzo wiedziałem jak sformułować temat, mianowicie mój problem jest następujący, mam dwie powierzchnie nurbs i chciałbym żeby przylegały do siebie wzdłuż jednej krawędzi, dlatego interesuje mnie czy jest w maya jakaś opcja żeby wybrana Isoparm ułożyła się dokładnie tak jak inna? Czy muszę je dopasowywać ręcznie vertex po vertexie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berger Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Użyj project curve on surface: http://download.autodesk.com/us/maya/2009help/index.html?url=Edit_NURBS__Project_Curve_on_Surface.htm,topicNumber=d0e243416 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flappy Posted January 29, 2011 Author Share Posted January 29, 2011 hmmm, używałem już tego narzędzia, ale nie wiem jak ma mi to pomóc zlikwidować przerwy między powierzchniami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berger Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 A sorka, przekręciłem jeden wyraz. Ręczna poprawka takich rzeczy w nurbsach odpada, poczytaj helpa, tam napewno powinno być coś o tym. Pokaż jakiś screen bo trochę trudno tak coś wymyślić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flappy Posted January 29, 2011 Author Share Posted January 29, 2011 Oto screen, chodzi mi o pozbywanie się takich przerw między powierzchniami których nie mogę połączyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berger Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 To bardziej wygląda na niepoprawnie zbudowane powierzchnie, przynajmniej część przy masce, dwie dolne mogą być wynikiem ustawień wyświetlania powierzchni w viewportach, nie wiem jak tam w mayi to działa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flappy Posted January 29, 2011 Author Share Posted January 29, 2011 (edited) właśnie widzę że jest niepoprawnie zbudowana, dlatego chcę ją poprawić. xd Jak bym się nie starał zawsze zostają gdzieś takie głupie przerwy... są miejsca w których po prostu nie mogę użyć attach , wkurza mnie to strasznie i przeszkadza w modelowaniu... Może ktoś inny jeszcze ma jakiś pomysł? Edited January 30, 2011 by Flappy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts