Flappy Napisano 29 Styczeń 2011 Share Napisano 29 Styczeń 2011 Nie bardzo wiedziałem jak sformułować temat, mianowicie mój problem jest następujący, mam dwie powierzchnie nurbs i chciałbym żeby przylegały do siebie wzdłuż jednej krawędzi, dlatego interesuje mnie czy jest w maya jakaś opcja żeby wybrana Isoparm ułożyła się dokładnie tak jak inna? Czy muszę je dopasowywać ręcznie vertex po vertexie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 29 Styczeń 2011 Share Napisano 29 Styczeń 2011 Użyj project curve on surface: http://download.autodesk.com/us/maya/2009help/index.html?url=Edit_NURBS__Project_Curve_on_Surface.htm,topicNumber=d0e243416 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flappy Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2011 hmmm, używałem już tego narzędzia, ale nie wiem jak ma mi to pomóc zlikwidować przerwy między powierzchniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 29 Styczeń 2011 Share Napisano 29 Styczeń 2011 A sorka, przekręciłem jeden wyraz. Ręczna poprawka takich rzeczy w nurbsach odpada, poczytaj helpa, tam napewno powinno być coś o tym. Pokaż jakiś screen bo trochę trudno tak coś wymyślić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flappy Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2011 Oto screen, chodzi mi o pozbywanie się takich przerw między powierzchniami których nie mogę połączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 29 Styczeń 2011 Share Napisano 29 Styczeń 2011 To bardziej wygląda na niepoprawnie zbudowane powierzchnie, przynajmniej część przy masce, dwie dolne mogą być wynikiem ustawień wyświetlania powierzchni w viewportach, nie wiem jak tam w mayi to działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flappy Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2011 (edytowane) właśnie widzę że jest niepoprawnie zbudowana, dlatego chcę ją poprawić. xd Jak bym się nie starał zawsze zostają gdzieś takie głupie przerwy... są miejsca w których po prostu nie mogę użyć attach , wkurza mnie to strasznie i przeszkadza w modelowaniu... Może ktoś inny jeszcze ma jakiś pomysł? Edytowane 30 Styczeń 2011 przez Flappy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi