Skocz do zawartości

[Maya] dopasowywanie Isoparms do siebie.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie bardzo wiedziałem jak sformułować temat, mianowicie mój problem jest następujący, mam dwie powierzchnie nurbs i chciałbym żeby przylegały do siebie wzdłuż jednej krawędzi, dlatego interesuje mnie czy jest w maya jakaś opcja żeby wybrana Isoparm ułożyła się dokładnie tak jak inna? Czy muszę je dopasowywać ręcznie vertex po vertexie?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

A sorka, przekręciłem jeden wyraz. Ręczna poprawka takich rzeczy w nurbsach odpada, poczytaj helpa, tam napewno powinno być coś o tym. Pokaż jakiś screen bo trochę trudno tak coś wymyślić.

Napisano

To bardziej wygląda na niepoprawnie zbudowane powierzchnie, przynajmniej część przy masce, dwie dolne mogą być wynikiem ustawień wyświetlania powierzchni w viewportach, nie wiem jak tam w mayi to działa

Napisano (edytowane)

właśnie widzę że jest niepoprawnie zbudowana, dlatego chcę ją poprawić. xd

 

Jak bym się nie starał zawsze zostają gdzieś takie głupie przerwy... są miejsca w których po prostu nie mogę użyć attach , wkurza mnie to strasznie i przeszkadza w modelowaniu... Może ktoś inny jeszcze ma jakiś pomysł?

Edytowane przez Flappy



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności