SoAd Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Czy istnieje jakiś sposób na zamiane Out Of Range types na zwykle klucze animacji w 3ds max 2011? Bakowanie w track view / utilitis i collapsowanie Controlera nie dają odpowiednich rezultatów, gdyż nie zostają skopiowane oryginalne klatki, tylko nowe tworzą się co iles klatek. Chciałbym zeby liczba wynikowych klatek w otrzymanej animacji byla wielokrotnoscia klatek w loopie, zeby mozna bylo nad tym dalej pracować. pozdrawiam
SylwiaC Napisano 5 Marzec 2018 Napisano 5 Marzec 2018 Hey Znalazłeś odpowiedź na to pytanie? Chyba szukam tego samego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się