Reinchard Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 Chcąc stworzyć materiał celofanu (a raczej maty grzejnikowej o nieco podobnej powierzchni) zrobiłem, wzorując się na poradniku, materiał srebra a następnie nałożyłem na niego bump mapę papieru. Co jednak zrobić żeby odbicia na tym materiale były bardziej rozmyte? Próbowałem zmieniać ustawienia index of refraction w Extended Parameters, ale po renderingu wciąż wszystko odbija się tak samo. Jakby co to używam 3d maxa i do renderu mentala.
MariushO Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 jesli mentala to wykozystaj material Arch and Design i do rozmycia daj duzy parametr glossiness w sekcji Reflection 1
MariushO Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 edit: oczywiscie odpowiednio podnies sample ponizej tego parametru i w zaleznosci jak daleko bedzie obiekt z tym materialem to zaznaczyc mozesz Highlights + FG Only
MariushO Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 teraz czytam co napisalem wczesniej, dziala pewnie dlatego ze wlaczyles H, and FG Only, jesli chcesz realistyczne odbicia to parametr Glossiness ustaw na maly, a nie jak napisalem, na duzy i to sie sprawdzi dla obiektow polozonych bardzo blisko kamery. Zarnistos usuniesz wtedy samplami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się