Napisano 31 Styczeń 201114 l Chcąc stworzyć materiał celofanu (a raczej maty grzejnikowej o nieco podobnej powierzchni) zrobiłem, wzorując się na poradniku, materiał srebra a następnie nałożyłem na niego bump mapę papieru. Co jednak zrobić żeby odbicia na tym materiale były bardziej rozmyte? Próbowałem zmieniać ustawienia index of refraction w Extended Parameters, ale po renderingu wciąż wszystko odbija się tak samo. Jakby co to używam 3d maxa i do renderu mentala.
Napisano 31 Styczeń 201114 l jesli mentala to wykozystaj material Arch and Design i do rozmycia daj duzy parametr glossiness w sekcji Reflection
Napisano 31 Styczeń 201114 l edit: oczywiscie odpowiednio podnies sample ponizej tego parametru i w zaleznosci jak daleko bedzie obiekt z tym materialem to zaznaczyc mozesz Highlights + FG Only
Napisano 31 Styczeń 201114 l teraz czytam co napisalem wczesniej, dziala pewnie dlatego ze wlaczyles H, and FG Only, jesli chcesz realistyczne odbicia to parametr Glossiness ustaw na maly, a nie jak napisalem, na duzy i to sie sprawdzi dla obiektow polozonych bardzo blisko kamery. Zarnistos usuniesz wtedy samplami
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto