Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcąc stworzyć materiał celofanu (a raczej maty grzejnikowej o nieco podobnej powierzchni) zrobiłem, wzorując się na poradniku, materiał srebra a następnie nałożyłem na niego bump mapę papieru. Co jednak zrobić żeby odbicia na tym materiale były bardziej rozmyte? Próbowałem zmieniać ustawienia index of refraction w Extended Parameters, ale po renderingu wciąż wszystko odbija się tak samo. Jakby co to używam 3d maxa i do renderu mentala.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

teraz czytam co napisalem wczesniej, dziala pewnie dlatego ze wlaczyles H, and FG Only, jesli chcesz realistyczne odbicia to parametr Glossiness ustaw na maly, a nie jak napisalem, na duzy i to sie sprawdzi dla obiektow polozonych bardzo blisko kamery. Zarnistos usuniesz wtedy samplami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności