Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chcąc stworzyć materiał celofanu (a raczej maty grzejnikowej o nieco podobnej powierzchni) zrobiłem, wzorując się na poradniku, materiał srebra a następnie nałożyłem na niego bump mapę papieru. Co jednak zrobić żeby odbicia na tym materiale były bardziej rozmyte? Próbowałem zmieniać ustawienia index of refraction w Extended Parameters, ale po renderingu wciąż wszystko odbija się tak samo. Jakby co to używam 3d maxa i do renderu mentala.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 786
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli mentala to wykozystaj material Arch and Design i do rozmycia daj duzy parametr glossiness w sekcji Reflection

Napisano

edit: oczywiscie odpowiednio podnies sample ponizej tego parametru i w zaleznosci jak daleko bedzie obiekt z tym materialem to zaznaczyc mozesz Highlights + FG Only

Napisano

teraz czytam co napisalem wczesniej, dziala pewnie dlatego ze wlaczyles H, and FG Only, jesli chcesz realistyczne odbicia to parametr Glossiness ustaw na maly, a nie jak napisalem, na duzy i to sie sprawdzi dla obiektow polozonych bardzo blisko kamery. Zarnistos usuniesz wtedy samplami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności