Napisano 31 Styczeń 201114 l Tym razem zabrałem się w wolnych chwilach za Ferrari f599 gtb na ten moment jest tyle: Edytowane 10 Maj 201113 l przez rakson23
Napisano 1 Luty 201114 l Zapowiada się dobrze, nie widać błędów żadnych jak na razie. Poczekam na więcej.
Napisano 1 Luty 201114 l Autor Felga i opona i na chwile pauza bo sesja ostatnia sesja sie zaczela;) Edytowane 1 Luty 201114 l przez rakson23
Napisano 8 Luty 201114 l Bo małe upy może. Jest dobrze , nie wiem jak tam ze zgodnością z oryginałem bo nie mam czasu zerknąć. Ale modeling wygląda bardzo ok :)
Napisano 8 Kwiecień 201113 l Autor Co do modelu to jeszcze czeka go kilka poprawek i dorobienie detali, a lakier to tak na szybko wrzucony byle byl;) kolejny render z malymi poprawkami felgi i dodanymi tarczami Edytowane 8 Kwiecień 201113 l przez rakson23
Napisano 8 Kwiecień 201113 l bardzo ja osobiście bez zastrzeżeń bo nie jestem znawcą auto wisi w powietrzu ale to bez znaczenia. pozdro.
Napisano 9 Kwiecień 201113 l Autor wisi wisi;) poprawie to pozniej, teraz render z tyłu z prawie wymodelowanym swiatlem:
Napisano 11 Kwiecień 201113 l Autor a tutaj taki test zoltego lakieru bo w tekim kolorze docelowo chce widziec to autko.
Napisano 12 Kwiecień 201113 l Nie wiem jak dla mnie ferrari to tylko czerwone albo ostatecznie białe ale żółte albo tam złote to bleee
Napisano 12 Kwiecień 201113 l Autor bedzie kilka kolorow to jest pewne, a najbardziej skupie sie najprawdopodobniej na modena yelow;) taki oryginalny kolor ferrari;)
Napisano 13 Kwiecień 201113 l Autor nowe rendery, dzisiaj biore sie za shadery lamp i moze jakies prowizoryczne wnetrze.
Napisano 14 Kwiecień 201113 l No taki lakier mi się podoba bardziej niż ten żółty a model git na swoje skromne oko nie widzę problemów.
Napisano 3 Maj 201113 l Autor generalnie taki test ustawien matowego lakieru to mial byc;) ale troche ziarna za duzo wyszlo:/ poprobuje i wrzuce cos nowego i normalny lakier tez;) Edytowane 3 Maj 201113 l przez rakson23
Napisano 5 Maj 201113 l Autor za uwagi bede wdzieczny chociaz nie spodziewam sie zbyt wielu sadzac po dotychczasowych odpowiedziach:P
Napisano 5 Maj 201113 l Nie wygląda to za dobrze, mocne refleksy wylewają się niezbyt estetycznie na karoserie. Znajdź ładne ujęcie studyjne tego auta i staraj się osiągnąć podobny efekt, może mało twórcze ale moim zdaniem dobry sposób na naukę.
Napisano 6 Maj 201113 l Autor Dzieki za rade;) chyba jednak wykorzystam to co pan Patton mówi w swoich tutorialach.
Napisano 10 Maj 201113 l Autor kolejne renderki, i mały problem mianowicie skad te dziwne plamki na lakierze? soft maya 2011, oświetlenie 4 area lights, we właściwościach mental ray sa ustawione jako visible, jako photonic i light shader wrzucony jest mia_photometric_light. uzywam fg.
Napisano 10 Maj 201113 l Autor no wlasnie nic sie nie zmienia ze zmiana samplingu. Wieczorem nad tym posiedze, teraz trzeba popisac moje "ukochane" l-systemy dla mayki.
Napisano 11 Maj 201113 l Autor Po zmianach ustawień świateł i FG i dwa nowe renderki w innym kolorze: Edytowane 11 Maj 201113 l przez rakson23
Napisano 12 Maj 201113 l Autor Ostatnie renderki na ten moment. Jezeli ktos ma jakise uwagi to z checia je przeczytam i wezme pod rozwage:)
Napisano 12 Maj 201113 l Kurcze naprawde fajnie Ci to idzie, za kazdym razem coraz lepiej to wyglada :) A co do ostatnich jakos cos mi tak za ciemno troszke :) Lampy wygladaja super, moze minimalnie zmatowic opone ale to naprawde minimalnie :) Minus za szyby ze za nimi nic nie ma ale to pewnie wiesz :) Postaraj sie tez zeby jasna linia szla przez caly bok a nie jak teraz sie urywa i jak masz renderki od tylu na klapie tylnej masz ostre swiatlo sprobuj zrobic zeby tam byl rozmyty refleks wstaw przed swiatlo plana z np 70% przezroczystosci, on ci zmiekczy :) Powodenia
Napisano 16 Maj 201113 l Autor z checia wroce do renderowania i sprawdze Twoje rady, ale teraz nie mam czasu ze wzgledu na prace magisterska:(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto