Skocz do zawartości

Wnętrza-mieszkanie 3d


Piun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przeprosiłem się z maxem i w ramach przypomnienia dłubie sobie przy wnętrzu mieszkania. Design mojego pomysłu + modele z evermotion zapożyczone z pracy.

Rendering

-vray

-Irradince map - medium

-Light cache - subdivs. 1000, number of passes 10

-Vray sun

nic więcej nie zmieniane i wyszło tak:

[ATTACH]77576[/ATTACH]

ciemne, mdłe, dziwne

Po tym dopadłem jakiegoś tutka

-Fixed Rate w antialiasing

-Catmull-Rom filter

-vray light

-Exponential - w color mapping

-Subdivisions do 400 i Pre-Filter -??

-Number of passes -6

-w enviroment - GI Environement ON i Reflection/Refraction ON

z takim efektem

[ATTACH]77578[/ATTACH]

[ATTACH]77577[/ATTACH]

fajnie się rozświetliło i w sumie zadowolony jestem tylko skąd to ziarno i jak się go pozbyć ?? Kręciłem każdym z w/w ustawień i pojęcia nie mam jak to odkręcić. Jak podkręcam subdiv. i numb. of passes może jest trochę lepiej ale nadal ziarenko i do tego dziwny blur. Macie pomysł jak to usunąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Siemka fajna praca. Mój starszy Braciak też robi interior. Chciałem powiedzieć byś poprawił planar maping na cegłach pierwszego zdjęcie, ale widzę ze już poprawiłeś.

Cegłę na drugim zdjęciu dał bym wyższą, bo trochę za płasko mi to wygląda, ale to takie osobiste odczucie :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności