Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Przeprosiłem się z maxem i w ramach przypomnienia dłubie sobie przy wnętrzu mieszkania. Design mojego pomysłu + modele z evermotion zapożyczone z pracy.

Rendering

-vray

-Irradince map - medium

-Light cache - subdivs. 1000, number of passes 10

-Vray sun

nic więcej nie zmieniane i wyszło tak:

[ATTACH]77576[/ATTACH]

ciemne, mdłe, dziwne

Po tym dopadłem jakiegoś tutka

-Fixed Rate w antialiasing

-Catmull-Rom filter

-vray light

-Exponential - w color mapping

-Subdivisions do 400 i Pre-Filter -??

-Number of passes -6

-w enviroment - GI Environement ON i Reflection/Refraction ON

z takim efektem

[ATTACH]77578[/ATTACH]

[ATTACH]77577[/ATTACH]

fajnie się rozświetliło i w sumie zadowolony jestem tylko skąd to ziarno i jak się go pozbyć ?? Kręciłem każdym z w/w ustawień i pojęcia nie mam jak to odkręcić. Jak podkręcam subdiv. i numb. of passes może jest trochę lepiej ale nadal ziarenko i do tego dziwny blur. Macie pomysł jak to usunąć.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To ziarno i drobinki na materiałach to zdaje się wina catmull roma. Spróbuj z innym filtrem.

Napisano
  • Autor

Dzięki Smoku za radę, głównie właśnie o filtry chodziło.

Efekt jest taki:

[ATTACH]77650[/ATTACH]

Proszę o ocenę.

Napisano

Siemka fajna praca. Mój starszy Braciak też robi interior. Chciałem powiedzieć byś poprawił planar maping na cegłach pierwszego zdjęcie, ale widzę ze już poprawiłeś.

Cegłę na drugim zdjęciu dał bym wyższą, bo trochę za płasko mi to wygląda, ale to takie osobiste odczucie :).

Napisano

Mi tez sie podoba tyle ze:

- podloga za bardzo odbija

- i ja bym zgasil te lampy kolo okien bo dzien jest przeciez - to tylko moje zdanie

-cegly, dodaj bump

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności