Posted June 7, 200421 yr Czesc. Oto moja pracka ktora ostatnio mecze. Brazilem zajmuje sie od niedawna. Mam pytanie jak uzyskac maxymalnie realistyczna scenke zewnerzna. Jakich swiatel uzywacie. Czy samego skylighta czy jeszcze cos. Prosze o podpowiedz. Na obrazku jest skylight + arealight
June 7, 200421 yr Ja zawsze do tego uzywam HRDI a jesli swiatel to z decoyem i raczej bez fotonów bo sie niezprawdzają w takich sytuacjach.... a tak propo to czemu zamiast tu to nie umiescisz tych 2 scenek w WIP albo GFW ?
June 7, 200421 yr Czyli tej pracy nie mozna komentowac? ja sprobuje praca jest switna bardzo mi sie podoba ale moim zdaniem szyby na gorze wygladaja troszke nie realstycznie:( sa zbyt idealne zbyt czyste i trosze zbyt odrozniajace sie od innych rzeczy. POzdrawiam i naprawde gratuluje
June 7, 200421 yr sproboj dac sky light sila 0,4 - 0,6 do tego jakies swiatelko sila 0,4 - 0,6 dodaj troche fotonkow 1-2 mln, dodaj photon focusing (aby objelo cala scene) wlacz GI, shade rate min/max -1/0 view rate 30 sec rate 10 w zakladce photon map photons in estimate ustaw 64- 128, max search radius 50 - 150, moc fotonow na 2 :)
June 8, 200421 yr ja bym tem probowal najpierw eksperymentowal z oswietleniem ale na scence bez tekstur - lepiej widac jak sie zachowuje, a poz tym powtarza sie teksturak na chodniku ;) a co do fotonow ... to tez ich nie lubie ;)
June 8, 200421 yr a ja kocham fotony ale w niektorych przypadkach poprostu ze niedosc ze sa szybkie jak diabli to jeszcze mozna nimi niesamowite efekty uzyskac....
June 10, 200421 yr eeee (w niektorych przypadkach :P ) ale glownie do interior sa spoko ale exterior sa bezuzyteczne
June 11, 200421 yr A ja bym tu wpuścił troszkę photonów - rozjaśniłyby te miejsca pod dachem... tylko 3ba dobrze dobrać ustawienia :) Ewentualnie bounce na 2 i bedzie git + noc na renderowanie ;)
Create an account or sign in to comment