Godzil Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Witam! Mam taki problem, iż nie wiem jak zapisać render element używając VFBuffer'a. Kiedy jest włączony, dostaje komunikat, że elementy się zrenderują, ale się nie pokarzą z powodu jakiejś tam chyba alokacji pamięci czy coś. Wiecie może zatem, jak je zapisać używając Vray Frame Buffera? :|
freqfreq Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 W opcjach frame buffera masz ramkę Save separate render channels. Klikasz Browse... i wybierasz output tak samo, jak dla zakładki Common. W tym momencie w zakładce Common w ogóle nie musisz zaznaczać opcji Save file
Godzil Napisano 1 Luty 2011 Autor Napisano 1 Luty 2011 Acha dzięki... i zapisze mi on też moje render elements?
polka dot Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 korzystasz z render elements maxa, czy vraya? V-Ray provides its own render elements and does not support the standard ones implemented in 3ds Max. Standard 3ds Max render elements will not work with V-Ray and vice-versa. http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/render_elements.htm pozdrawiam
Godzil Napisano 1 Luty 2011 Autor Napisano 1 Luty 2011 No przecież że z VRaya :) freqfreq - testowałem co napisałeś, muszę zaznaczać opcję SAVE FILE w common, bo VFBuffer nie zapisuje mi głównego obrazka a TYLKO te oddzielne kanały - czyli render elements. To tak w roli podsumowania :) Dzięki za pomoc!
freqfreq Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Obok omawianego ptaszka masz jeszcze Save RGB i Save Alpha I jak zaznaczysz RGB też, to nie musisz nic robić w common
Godzil Napisano 1 Luty 2011 Autor Napisano 1 Luty 2011 Save RGB! No tak, faktycznie :] dzięki raz jeszcze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się