wpatrykw Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 Witam, Próbuje ogarnąć 3D Max 2010 i mam następujące problemy: Rysuje linie (Zakładka Create > Shapes > Line) i mam widoczną linie, problem się zaczyna jak klikam Converte To Editable Poly :/ wtedy nie widać mojej lini. Co zrobić aby była widoczna? Co zrobić aby w widoku Polygon nie było widać poprzecznej lini tylko żeby polygon składał się z samego prostokątu (żeby w jego środku nie robiła się poparzeczna linia taka przekątna). W Edge mam normalnie prostokąt a w Polygon dochodzi poprzeczna linia w środku. Dzięki za poświęcony czas i wyrozumiałość dla początkującego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freqfreq Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 1. Przed konwertowaniem do poly muszą być jakieś face'y - stwórz je (np. używając modyfikatora extrude) 2. Na to pytanie już ci próbowałem odpowiedzieć: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=73966 Może taka sugestia żebyś nie zakladał 10 tematów do każdego problemu, tylko pisał dalej w swoim poprzednim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wpatrykw Napisano 1 Luty 2011 Autor Share Napisano 1 Luty 2011 pkt 2 nie pomogło. Przy okazji dopisałem ten problem bo dalej istnieje. Podane przez ciebie nie poskutkowało :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 1.Jeżeli przy rysowaniu linii ostatnią klikniesz z pierwszą- max zapyta cie czy je połączyć. Jeśli klikniesz tak to wtedy możesz konwetować do poly i dostaniesz face`a. Jeśli chcesz żeby twoje linie były widoczne we Viewporcie, bądź renderingu zaznacz w zakładce modyfiers linii/rendering- enable in vieport/render, taką linię też możesz konwertować do poly. 2. NIe wiem czemu ci się dzieje w ten sposób, może masz włączoną opcję wyświetlania trójkątów, albo działasz na editable mesh zamiast poly, może skonwertowałeś z editable mesh? NIe jestem pewien czy w maxie 2010 jest graphite modeling tools. Jeśli tak, w zakładce Geometry (All) masz opcję quadrify All i inne jak rozwiniesz, max powinien ci z tych poprzecznych linii zrobić prostokąty. Niema sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
infected Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 W maxie 2010 jest graphite modeling. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wpatrykw Napisano 1 Luty 2011 Autor Share Napisano 1 Luty 2011 pkt2 Problem w tym że nie działam w Meshu :/ Dla tego nie mogę dojść dlaczego tak się dzieje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 Coustomize\viewports\(DisplayDrivers) Confogure Driver\ (u gory) Display All Triangle edges Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wpatrykw Napisano 1 Luty 2011 Autor Share Napisano 1 Luty 2011 Zrobiłem tak, nie działa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 To juz nie pomoge, zrestartuj ustawienia albo przeinstaluj maxa jesli ci to bardzo przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 Jeśli masz włączony DirectX 10, to zmień na 9.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wpatrykw Napisano 2 Luty 2011 Autor Share Napisano 2 Luty 2011 Wray DZIĘKUJE CI ZA POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pomogło. Wszystkie problemy z maxem przeszły w niepamięć. Kostka obracająca się pojawiła, w polygon nie ma ukośnej lini, przy modelowaniu przy podglądach wszędzie widze linie. SUPER DZIĘKI WIELKIE! PS. Restartowanie ustawień, przeinstalowywanie maxa nie pomagało robiłem to kilka razy. Dopiero zmiana na Direct 9.0 pomogła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi