Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Próbuje ogarnąć 3D Max 2010 i mam następujące problemy:

 

 

  1. Rysuje linie (Zakładka Create > Shapes > Line) i mam widoczną linie, problem się zaczyna jak klikam Converte To Editable Poly :/ wtedy nie widać mojej lini. Co zrobić aby była widoczna?
  2. Co zrobić aby w widoku Polygon nie było widać poprzecznej lini tylko żeby polygon składał się z samego prostokątu (żeby w jego środku nie robiła się poparzeczna linia taka przekątna). W Edge mam normalnie prostokąt a w Polygon dochodzi poprzeczna linia w środku.

 

Dzięki za poświęcony czas i wyrozumiałość dla początkującego.

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Przed konwertowaniem do poly muszą być jakieś face'y - stwórz je (np. używając modyfikatora extrude)

2. Na to pytanie już ci próbowałem odpowiedzieć: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=73966

Może taka sugestia żebyś nie zakladał 10 tematów do każdego problemu, tylko pisał dalej w swoim poprzednim.

Napisano
  • Autor

pkt 2 nie pomogło. Przy okazji dopisałem ten problem bo dalej istnieje. Podane przez ciebie nie poskutkowało :/

Napisano

1.Jeżeli przy rysowaniu linii ostatnią klikniesz z pierwszą- max zapyta cie czy je połączyć. Jeśli klikniesz tak to wtedy możesz konwetować do poly i dostaniesz face`a.

Jeśli chcesz żeby twoje linie były widoczne we Viewporcie, bądź renderingu zaznacz w zakładce modyfiers linii/rendering- enable in vieport/render, taką linię też możesz konwertować do poly.

 

2. NIe wiem czemu ci się dzieje w ten sposób, może masz włączoną opcję wyświetlania trójkątów, albo działasz na editable mesh zamiast poly, może skonwertowałeś z editable mesh?

 

NIe jestem pewien czy w maxie 2010 jest graphite modeling tools.

Jeśli tak, w zakładce Geometry (All) masz opcję quadrify All i inne jak rozwiniesz, max powinien ci z tych poprzecznych linii zrobić prostokąty.

 

Niema sprawy.

Napisano
  • Autor

pkt2 Problem w tym że nie działam w Meshu :/ Dla tego nie mogę dojść dlaczego tak się dzieje :/

Napisano
  • Autor

Wray DZIĘKUJE CI ZA POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Pomogło. Wszystkie problemy z maxem przeszły w niepamięć. Kostka obracająca się pojawiła, w polygon nie ma ukośnej lini, przy modelowaniu przy podglądach wszędzie widze linie. SUPER DZIĘKI WIELKIE!

 

PS. Restartowanie ustawień, przeinstalowywanie maxa nie pomagało robiłem to kilka razy. Dopiero zmiana na Direct 9.0 pomogła.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.