Sino4 Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Jak połączyć 2 obiekty tylko jeśli chodzi o lokacje tzn. Jeśli dany przedmiot się przesunie to ten drugi przesunie się o tyle samo. PS: Chciałbym także żeby działało w BGE
Ania Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Wybierz oba i ctrl P (parent). Ten pierwszy będzie się przesuwał jak przesuniesz drugi (na odwrót nie). Alternatywnie podłącz oba do empty i suwaj emptym. Nie wiem czy to działa w GE. Możesz też łączyć całe meshe przez ctrl J (join), ale nie zawsze to jest wskazane.
Sino4 Napisano 3 Luty 2011 Autor Napisano 3 Luty 2011 Dzięki, próbowałem łączyć meshami ale był problem. Dzięki jeszcze raz
Papa Pio Napisano 23 Luty 2011 Napisano 23 Luty 2011 Trochę dziwię się, ze Blender nie ma prostego rozwiązanego tego problemu... - Ctrl + J (Join) nakłada modyfikatory ostatniego wybranego obiektu, - Ctrl +G (Group) - tworzy grupę, ale i tak każdy obiekt w grupie przesuwa się indywidualnie - Ctrl +P (Parent) - wymusza obranie sobie jednego obiektu który przesuwany przeniesie za sobą pozostałe. Jakiś czas temu myślałem, ze wyjdę z siebie i stanę obok próbując rozwiązać ten problem... stanęło na grupach rozmieszczonych na warstwach... pewnie lepiej gdybym parentował ale ... już ogary poszły... idę obraną ścieżką... najwyżej będzie płacz jak robi się za gęsto...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się