Napisano 1 Luty 201114 l Jak połączyć 2 obiekty tylko jeśli chodzi o lokacje tzn. Jeśli dany przedmiot się przesunie to ten drugi przesunie się o tyle samo. PS: Chciałbym także żeby działało w BGE
Napisano 2 Luty 201114 l Wybierz oba i ctrl P (parent). Ten pierwszy będzie się przesuwał jak przesuniesz drugi (na odwrót nie). Alternatywnie podłącz oba do empty i suwaj emptym. Nie wiem czy to działa w GE. Możesz też łączyć całe meshe przez ctrl J (join), ale nie zawsze to jest wskazane.
Napisano 23 Luty 201114 l Trochę dziwię się, ze Blender nie ma prostego rozwiązanego tego problemu... - Ctrl + J (Join) nakłada modyfikatory ostatniego wybranego obiektu, - Ctrl +G (Group) - tworzy grupę, ale i tak każdy obiekt w grupie przesuwa się indywidualnie - Ctrl +P (Parent) - wymusza obranie sobie jednego obiektu który przesuwany przeniesie za sobą pozostałe. Jakiś czas temu myślałem, ze wyjdę z siebie i stanę obok próbując rozwiązać ten problem... stanęło na grupach rozmieszczonych na warstwach... pewnie lepiej gdybym parentował ale ... już ogary poszły... idę obraną ścieżką... najwyżej będzie płacz jak robi się za gęsto...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto