Skocz do zawartości

Połączenie obiektów


Sino4

Rekomendowane odpowiedzi

Jak połączyć 2 obiekty tylko jeśli chodzi o lokacje tzn. Jeśli dany przedmiot się przesunie to ten drugi przesunie się o tyle samo.

 

PS: Chciałbym także żeby działało w BGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wybierz oba i ctrl P (parent). Ten pierwszy będzie się przesuwał jak przesuniesz drugi (na odwrót nie). Alternatywnie podłącz oba do empty i suwaj emptym.

 

Nie wiem czy to działa w GE.

 

Możesz też łączyć całe meshe przez ctrl J (join), ale nie zawsze to jest wskazane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwię się, ze Blender nie ma prostego rozwiązanego tego problemu...

- Ctrl + J (Join) nakłada modyfikatory ostatniego wybranego obiektu,

- Ctrl +G (Group) - tworzy grupę, ale i tak każdy obiekt w grupie przesuwa się indywidualnie

- Ctrl +P (Parent) - wymusza obranie sobie jednego obiektu który przesuwany przeniesie za sobą pozostałe.

 

Jakiś czas temu myślałem, ze wyjdę z siebie i stanę obok próbując rozwiązać ten problem... stanęło na grupach rozmieszczonych na warstwach... pewnie lepiej gdybym parentował ale ... już ogary poszły... idę obraną ścieżką... najwyżej będzie płacz jak robi się za gęsto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności