Napisano 2 Luty 201114 l Mam pewien problem z materiałami w blenderze. Otóż w (na?) kuli stworzyłem "usta" za pomocą subdivide i extrudowania. Następnie dodałem 2 materiały, użyłem smooth i subdivision surface i wyskoczył mały psikus. Nie wiem jak to opisać więc pokarzę na przykładzie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d15de104593fd11.html Może mi ktoś coś poradzić?
Napisano 2 Luty 201114 l Mam pewien problem z materiałami w blenderze. Otóż w (na?) kuli stworzyłem "usta" za pomocą subdivide i extrudowania. Następnie dodałem 2 materiały, użyłem smooth i subdivision surface i wyskoczył mały psikus. Nie wiem jak to opisać więc pokarzę na przykładzie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d15de104593fd11.html Może mi ktoś coś poradzić? To wina trójkątów : )zaznacz cały zmodyfikowany obszar, vertexami z 5cioma odnogami jako granicą, extruduj ten obszar, wyczyść (poprzesuwaj, wygładź) vertexy na nowym loopie i powinno być cacy. PS Co to Electrode? :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto