morawcik89 Napisano 2 Luty 2011 Share Napisano 2 Luty 2011 Mam pewien problem z materiałami w blenderze. Otóż w (na?) kuli stworzyłem "usta" za pomocą subdivide i extrudowania. Następnie dodałem 2 materiały, użyłem smooth i subdivision surface i wyskoczył mały psikus. Nie wiem jak to opisać więc pokarzę na przykładzie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d15de104593fd11.html Może mi ktoś coś poradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 2 Luty 2011 Share Napisano 2 Luty 2011 Mam pewien problem z materiałami w blenderze. Otóż w (na?) kuli stworzyłem "usta" za pomocą subdivide i extrudowania. Następnie dodałem 2 materiały, użyłem smooth i subdivision surface i wyskoczył mały psikus. Nie wiem jak to opisać więc pokarzę na przykładzie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d15de104593fd11.html Może mi ktoś coś poradzić? To wina trójkątów : )zaznacz cały zmodyfikowany obszar, vertexami z 5cioma odnogami jako granicą, extruduj ten obszar, wyczyść (poprzesuwaj, wygładź) vertexy na nowym loopie i powinno być cacy. PS Co to Electrode? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morawcik89 Napisano 2 Luty 2011 Autor Share Napisano 2 Luty 2011 Dzięki, sposób z extrude działa jak trzeba. PS Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się