Napisano 4 Luty 201114 l mam czasami drobny problem z mapowaniem, np>: mam zrobiony cylinder z bardzo cienkimi bocznymi ściankami, samo koło mapuje się normalnie, ale te boczne ścianki są kilka razy większe niż normalnie na modelu, i nie wiem co zrobić aby te ściany były takie cienkie jak oryginał. kolejny przykład to, mam zrobione zwykłego boxa wydłużonego na prostokąt, a w mapowaniu wychodzą mi wszystkie ściany równe. co zrobić aby mapowało normalnie ?
Napisano 4 Luty 201114 l Co do "cylindra" to podałeś sprzeczne informacje - "koło" zmapowane eliminuje coś takiego jak "grubość" ścianek. Może po prostu przeskaluj face'y w "UVW Map". Jeśli "Cube" foremny został przeskalowany narzędziem "scale" to całkiem normalny objaw. Jeśli chcesz uzyskać prawidłowe proporcje - użyj nerzędzia "Tools" - "Relax" w oknie "UVW Map". Lub przygotowując obiekt przesuwaj face/edge/vertex aby uzyskać określony kształt. Pozdrawiam.
Napisano 4 Luty 201114 l Zanim przystąpisz do Unwrapowania zresetuj transformacje. Reset Xform->Reset selected… Dostaniesz nowy modyfikator, użyj Collapse.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto