Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam czasami drobny problem z mapowaniem,

np>:

mam zrobiony cylinder z bardzo cienkimi bocznymi ściankami, samo koło mapuje się normalnie, ale te boczne ścianki są kilka razy większe niż normalnie na modelu, i nie wiem co zrobić aby te ściany były takie cienkie jak oryginał.

 

kolejny przykład to, mam zrobione zwykłego boxa wydłużonego na prostokąt, a w mapowaniu wychodzą mi wszystkie ściany równe.

 

co zrobić aby mapowało normalnie ?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Co do "cylindra" to podałeś sprzeczne informacje - "koło" zmapowane eliminuje coś takiego jak "grubość" ścianek. Może po prostu przeskaluj face'y w "UVW Map".

 

Jeśli "Cube" foremny został przeskalowany narzędziem "scale" to całkiem normalny objaw. Jeśli chcesz uzyskać prawidłowe proporcje - użyj nerzędzia "Tools" - "Relax" w oknie "UVW Map". Lub przygotowując obiekt przesuwaj face/edge/vertex aby uzyskać określony kształt.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Zanim przystąpisz do Unwrapowania zresetuj transformacje.

 

Reset Xform->Reset selected…

 

Dostaniesz nowy modyfikator, użyj Collapse.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności