mateogala Napisano 4 Luty 2011 Share Napisano 4 Luty 2011 mam czasami drobny problem z mapowaniem, np>: mam zrobiony cylinder z bardzo cienkimi bocznymi ściankami, samo koło mapuje się normalnie, ale te boczne ścianki są kilka razy większe niż normalnie na modelu, i nie wiem co zrobić aby te ściany były takie cienkie jak oryginał. kolejny przykład to, mam zrobione zwykłego boxa wydłużonego na prostokąt, a w mapowaniu wychodzą mi wszystkie ściany równe. co zrobić aby mapowało normalnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 4 Luty 2011 Share Napisano 4 Luty 2011 Co do "cylindra" to podałeś sprzeczne informacje - "koło" zmapowane eliminuje coś takiego jak "grubość" ścianek. Może po prostu przeskaluj face'y w "UVW Map". Jeśli "Cube" foremny został przeskalowany narzędziem "scale" to całkiem normalny objaw. Jeśli chcesz uzyskać prawidłowe proporcje - użyj nerzędzia "Tools" - "Relax" w oknie "UVW Map". Lub przygotowując obiekt przesuwaj face/edge/vertex aby uzyskać określony kształt. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 4 Luty 2011 Share Napisano 4 Luty 2011 Zanim przystąpisz do Unwrapowania zresetuj transformacje. Reset Xform->Reset selected… Dostaniesz nowy modyfikator, użyj Collapse. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się