Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam czasami drobny problem z mapowaniem,

np>:

mam zrobiony cylinder z bardzo cienkimi bocznymi ściankami, samo koło mapuje się normalnie, ale te boczne ścianki są kilka razy większe niż normalnie na modelu, i nie wiem co zrobić aby te ściany były takie cienkie jak oryginał.

 

kolejny przykład to, mam zrobione zwykłego boxa wydłużonego na prostokąt, a w mapowaniu wychodzą mi wszystkie ściany równe.

 

co zrobić aby mapowało normalnie ?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 668
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co do "cylindra" to podałeś sprzeczne informacje - "koło" zmapowane eliminuje coś takiego jak "grubość" ścianek. Może po prostu przeskaluj face'y w "UVW Map".

 

Jeśli "Cube" foremny został przeskalowany narzędziem "scale" to całkiem normalny objaw. Jeśli chcesz uzyskać prawidłowe proporcje - użyj nerzędzia "Tools" - "Relax" w oknie "UVW Map". Lub przygotowując obiekt przesuwaj face/edge/vertex aby uzyskać określony kształt.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Zanim przystąpisz do Unwrapowania zresetuj transformacje.

 

Reset Xform->Reset selected…

 

Dostaniesz nowy modyfikator, użyj Collapse.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności