marcinW Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 Mam pewien problem i nie bardzo widzę gdzie to zmienić. mam polygon i chcę na nim rozrzucić kwiatki za pomocą scattera. wszystko gra z wyjątkiem tego, że kwiatki się hm.. zatapiają? i w renderze mam okrąg z kwiatkami na różnych wysokościach. niektóre ładnie stoją "na ziemi", inne są do połowy zatopione a jeszcze inne ledwo wystają ponad powierzchnię. poklikałem różne ustawienia ale niestety nie ma efektu. z góry dzięki za pomoc EDIT: dorzucam jeszcze obrazek. po wybraniu distribution object, kiedy jeszcze wszystkie ustawienia są defaultowe, tak się dzieje jak w jpgu.
marcinW Napisano 4 Luty 2011 Autor Napisano 4 Luty 2011 w sumie to nie zauważyłem, że mogę dać hide distribution object. pomogło mi to. ale mimo wszystko może ktoś wie dlaczego tak się działo jak mówiłem? EDIT: sprawdziłem też kwestię PIVOTa. po ustawieniu go na sam dół kwiatka (wcześniej faktycznie miałem go na środku) sprawa nadal się nie rozwiązuje.
mihpolak Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 to dlatego że scater ustawia na powierzchni obiekt według jego centrum, powiedzmy obrotu. Np zwykły box rozmieścił by według jego środka, a np cylinder potraktowałby tak, jak pewnie chcesz porozkładać swoje kwiaty.
marcinW Napisano 4 Luty 2011 Autor Napisano 4 Luty 2011 właśnie na powierzchni z cylindra układam. "pokrywa" cylindra. czyli mam się pobawić pivotem powierzchni na której chcę układać?
Hynol Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 Nie - pivotem obiektu który rozmieszczasz na powierzchni. Powinien być na wysokości na jakiej obiekt ma się przeciąć z powierzchnią.
marcinW Napisano 5 Luty 2011 Autor Napisano 5 Luty 2011 dzięki. już dałem radę. ale głupi to było problem :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się