Napisano 4 Luty 201114 l Mam pewien problem i nie bardzo widzę gdzie to zmienić. mam polygon i chcę na nim rozrzucić kwiatki za pomocą scattera. wszystko gra z wyjątkiem tego, że kwiatki się hm.. zatapiają? i w renderze mam okrąg z kwiatkami na różnych wysokościach. niektóre ładnie stoją "na ziemi", inne są do połowy zatopione a jeszcze inne ledwo wystają ponad powierzchnię. poklikałem różne ustawienia ale niestety nie ma efektu. z góry dzięki za pomoc EDIT: dorzucam jeszcze obrazek. po wybraniu distribution object, kiedy jeszcze wszystkie ustawienia są defaultowe, tak się dzieje jak w jpgu.
Napisano 4 Luty 201114 l Autor w sumie to nie zauważyłem, że mogę dać hide distribution object. pomogło mi to. ale mimo wszystko może ktoś wie dlaczego tak się działo jak mówiłem? EDIT: sprawdziłem też kwestię PIVOTa. po ustawieniu go na sam dół kwiatka (wcześniej faktycznie miałem go na środku) sprawa nadal się nie rozwiązuje.
Napisano 4 Luty 201114 l to dlatego że scater ustawia na powierzchni obiekt według jego centrum, powiedzmy obrotu. Np zwykły box rozmieścił by według jego środka, a np cylinder potraktowałby tak, jak pewnie chcesz porozkładać swoje kwiaty.
Napisano 4 Luty 201114 l Autor właśnie na powierzchni z cylindra układam. "pokrywa" cylindra. czyli mam się pobawić pivotem powierzchni na której chcę układać?
Napisano 4 Luty 201114 l Nie - pivotem obiektu który rozmieszczasz na powierzchni. Powinien być na wysokości na jakiej obiekt ma się przeciąć z powierzchnią.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto