SSparrow Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 (edytowane) Witam. Pracuje nad Audicą TT. W sumie juz ją wymodelowałem, chce wrzucić projekt już do swojego portfolio ale sama audica tak jakoś mi sie wydaje pusto. Postanowiłem zrobić otoczenie podobne tak jak by do wystawy samochodów czy też targów samochodowych. Narazie wygląda to tak: A próbny render audicy tak: Tylko że to próbny render tak poglądowo chciałem zobaczyć jak to to się komponuje ze sobą. Może macie jakieś uwagi co by tutaj po wykombinować jeszcze na polu bitwy :) Chce dorobić jeszcze takie słupki z linkami zabezpieczającymi do okoła podestu w kształt kwadratu, postawić z tyłu słupki takie pomarańczowo białe dla klimatu, dodać pod napisem na ścianie jakąś fajną czcionka "racing" na żółto, ogólnie też takiego pomarańczowego zadziornego koloru chciałem żeby był sam samochód, trochę jeszcze przyciemnić ściany, może kolumnę strzelić na czarno tą z tyłu. W sumie teksturować i nakładać materiały to się uczę więc może macie parę jakiś cennych rad :) Oczywiście zaglądam też na działy do tego stworzone, a tutaj powiedzmy pytam tak przy okazji. Pozdro! Edytowane 12 Luty 2011 przez SSparrow
Moonred Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Może tylko mnie ale ta szachownica bije po oczach. I skupia wzrok (skubana, to taki plan, pierwsze skupia wzrok a potem bije po gałach)
SSparrow Napisano 9 Luty 2011 Autor Napisano 9 Luty 2011 Tak siedze po nocy jakaś wena mnie napadła i troch pokombinowałem TROSZECZKĘ przy materiałach i osiągnąłem efekt bliski tego, co chciał bym osiągnąć w efekcie koncowym. To znaczy taki sportowy charakter tego auta :) Czy bije po oczach hmmm, może tylko zwraca uwage :P Może ma ktoś jakieś jeszcze komentarze co do szachownicy? :) Tutaj ostatni nocny renderek: A tutaj link do rendera w wyższej rozdzielczości (w sumie myślałem że ustawiłem większą rozdz. ale teraz już mi się nie chce czekać na nowy render :P Ide spać): http://img96.imageshack.us/img96/8149/4big.jpg
Moonred Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 A co byś powiedział aby zrobić w środku koła coś ala neonowy okrąg w kolorze pomarańczowym i również takimż napisie Audi TT zamiast tych wystających napisów. Co do samej scenki, proponowałbym czerń lub ciemny szary bo na takich kolorach najlepiej prezentuje się pomarańcz. No ale to moje subiektywne odczucia ;)
SSparrow Napisano 9 Luty 2011 Autor Napisano 9 Luty 2011 (edytowane) Z tekstem lepiej mi pasuje ta koncepcja. A z czarnymi ścianami to pisałem wyżej że też o tym myślałem i jak zda egzamin to wprowadzę :) Dzięki za zainteresowanie. No i w sumie mały update z ciemniejszym otoczeniem. Wg mnie spoko wygląda. Widzę że najgorzej narazie z materiałami w reflektorze (bo go prawie nie widać) i światło jeszcze musze troche poprawić. Większa rozdzielczość pod linkiem: http://img18.imageshack.us/img18/5595/75106474.jpg Edytowane 9 Luty 2011 przez SSparrow
mirach Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Tak z uwag na szybko: - naprawde wywal tą szachownice, strasznie odciaga wzrok od modelu - brak jakichkolwiek odnosnikow co do skali + tak uniesiona kamera powoduje ze ma sie wrazenie ze patrzy sie na resoraka, nie na model prawdziwego samochodu - rzuc okiem jaka masa swiatel (a co z tym idzie i odbic na samochodzie) jest na takim motor show np: http://labs.pcw.co.uk/photos/uncategorized/motor_show_2006_035_small_aston_1.jpg wg mnie najlepiej popatrz jak sie ustawia studyjne oswietlenie samochodu i sproboj odwzorowac. pozdrawiam i powodzenia
SSparrow Napisano 9 Luty 2011 Autor Napisano 9 Luty 2011 :) Dzięki mirach za cenne wskazówki. 1) No spróbuje ją wywalić tylko że bez niej to tam tak pustawo jest 2) Skala... uniesiona kamera, no ja to robiłem z ujęcia perspektywicznego kamera tam w innym miejscu jest :) Tak wysoko tutaj żeby pokazać cały plan a nie tylko samochód 3) Też tak zrobie ;P + 4) na maskę i lusterka chce ogarnąć materiał carbonu :) No i w sumie musze podpatrzyć jak tam na takich właśnie motor show wyglądają stendy i może coś mi wpadnie do głowy żeby to jeszcze urozmaicić :) Mam nadzieje że następny screen będzie lepszy.
SSparrow Napisano 12 Luty 2011 Autor Napisano 12 Luty 2011 Trochę poprawek. Pokombinowałem ze światłem. Tylna kratka dalej jest :P Ale myśle że zrobię tak, że ściana po prostu bedzie tak jak by wykafelkowana w takie duże kwadraty biało czarne. No zobaczę jak to będzie wyglądało. Ze światłem scena wg. mnie już prezentuje sie znacznie lepiej, ale chyba za dużo troche światła na przodzie maski i na rogu dachu. Więc to chyba też jeszcze jest do wyszlifowania. Pozdro i czekam na oceny :P
tweety Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 Ze światłem scena wg. mnie już prezentuje sie znacznie lepiej hehe raczej jeszcze sporo pracy Cię czeka jak chcesz zaprezentować ten samochód jakoś odrobinę lepiej niż rendery z 1994. http://audi-tts.org/wp-content/uploads/2010/10/Audi-TT-Exterior.jpg Spójrz jak wygląda lakier, jak układają się światła na karoserii. Jak otoczenie jest mało inwazyjne z w samochodem. Nie musisz wstawiać kobylastych liter "Audi TT", szachownicy w tle i tego cylindra. To psuje cały obrazek. Przede wszystkim wzoruj się na istniejących referencjach. Nie kadruj samochodu w ten sposób jakby był resorakiem - zabawką na czyimś stole. kamera niżej - na wysokości człowieka albo jeszcze niżej. Nie rób czarnych matowych szyb, bo matowe szyby nie istnieją. Reflektory to nie czarne plamy tylko geometria z pełnymi refleksami i refrakcjami. zobacz na auta na ulicy: nawet fiat Uno ma lepsze światła niż Twoje audi. bardzo dużo pracy cie czeka jeszcze. początki sątrudne więc wzoruj sięna istniejących zdjęciach - referenacjach. przerón tutoriale o shaderowaniu i renderingu i przede wszystkim naucz się proszę, że istnieje Mental Ray a nie Rey :]
mirach Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 1) No spróbuje ją wywalić tylko że bez niej to tam tak pustawo jest 2) Skala... uniesiona kamera, no ja to robiłem z ujęcia perspektywicznego kamera tam w innym miejscu jest :) Tak wysoko tutaj żeby pokazać cały plan a nie tylko samochód to zdecyduj czy chcesz pokazywac "ciekawe" (bialoczarna kratka do ciekawych nie nalezy) otoczenie czy samochod. Nowy render w zasadzie od starego prawie sie nie rozni, jest poprostu jasniejszy, ale wszystkie problemy starego redneru pozostaly.
SSparrow Napisano 12 Luty 2011 Autor Napisano 12 Luty 2011 (edytowane) No to kurde do roboty, tak więc teraz tutoriale o shaderowaniu i renderingu, za wczas sie ucieszyłem :) Tak tak Mental Ray oczywiście że Mental Ray ;) Edytowane 12 Luty 2011 przez SSparrow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się