Napisano 9 Luty 201114 l Stworzyłem wazon za pomocą modyfikatora lathe. Teraz chciałbym aby ten wazon posiadał regularne "wybrzuszenia" ciągnące się przez całą jego wysokość, tak aby otrzymać taki typowy "kryształowy" wazon. Z początku myślałem że wystarczy nałożyć odpowiedni materiał, ale wydaje mi się że efekt o który mi chodzi otrzymam nakładając materiał czystego szkła, tyle że model powinien mieć odpowiednie wyrzłobienia i wybrzuszenia. Jest jakiś sposób, który nie wymaga klikania każdego z edgy osobno?
Napisano 9 Luty 201114 l Chodzi ci o cos takiego? http://www.filterforge.com/filters/6056.jpg Jezeli tak to sprobuj zrobic material szkla/krysztalu/czego tam chcesz i w bump mapie wrzuc ta texture;) http://www.cgtextures.com/texview.php?id=14649&PHPSESSID=bd074df3f179630e9e1935aa191138c2 Pokombinuj z bump mapa na ta chropowatość
Napisano 9 Luty 201114 l Autor Dzięki Kakaku! Tak się składa, że akurat tą teksturkę już używałem jako bump w mojej scenie, tyle że dla materiału celofanu. Faktycznie, teraz wazon wygląda tak jak chciałem.