Kroopson Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić w skrócie jak można za pomocą pythona dodać constraint do kości w blenderze 2.56? Bardzo byłbym wdzięczny bo w tym nowym API to się poruszam jak dziecko we mgle :)
szczuro Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 jak masz zaznaczone to bpy.ops.pose.constraint_add(type='TRACK_TO') albo bpy.ops.pose.constraint_add_with_targets(type='TRACK_TO') tylko nie wiem jak zaznaczyć :) ściągnij górną belkę w dół jak w to było w 2.4 z opcjami :) czasem to pomaga, ale nie wszystkie akcje pokazuje ;)
Kroopson Napisano 10 Luty 2011 Autor Napisano 10 Luty 2011 hehe - w zaznaczeniu właśnie jest "pies pogrzebany" :)
szczuro Napisano 10 Luty 2011 Napisano 10 Luty 2011 bez zaznaczania :) con = bpy.data.objects['Armature'].pose.bones['Bone'].constraints.new('IK') con.chain_count=2 parametry dla IK http://www.blender.org/documentation/250PythonDoc/bpy.types.KinematicConstraint.html#bpy.types.KinematicConstraint i inne :) http://www.blender.org/documentation/250PythonDoc/bpy.types.Constraint.html#bpy.types.Constraint
Kroopson Napisano 10 Luty 2011 Autor Napisano 10 Luty 2011 No dobra - ale zagadka pozostaje nierozwiązana: "Jak sprawdzić które kości w pose-mode są zaznaczone i która jest określona jako "active"" :)
Kroopson Napisano 10 Luty 2011 Autor Napisano 10 Luty 2011 bpy.context.selected_pose_bones Po gagu-gadowej burzy mózgów doszliśmy co i jak. Zostawiam linijkę dla potomnych. Dzięki za pomoc :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się