Napisano 9 Luty 201114 l Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić w skrócie jak można za pomocą pythona dodać constraint do kości w blenderze 2.56? Bardzo byłbym wdzięczny bo w tym nowym API to się poruszam jak dziecko we mgle :)
Napisano 9 Luty 201114 l jak masz zaznaczone to bpy.ops.pose.constraint_add(type='TRACK_TO') albo bpy.ops.pose.constraint_add_with_targets(type='TRACK_TO') tylko nie wiem jak zaznaczyć :) ściągnij górną belkę w dół jak w to było w 2.4 z opcjami :) czasem to pomaga, ale nie wszystkie akcje pokazuje ;)
Napisano 10 Luty 201114 l bez zaznaczania :) con = bpy.data.objects['Armature'].pose.bones['Bone'].constraints.new('IK') con.chain_count=2 parametry dla IK http://www.blender.org/documentation/250PythonDoc/bpy.types.KinematicConstraint.html#bpy.types.KinematicConstraint i inne :) http://www.blender.org/documentation/250PythonDoc/bpy.types.Constraint.html#bpy.types.Constraint
Napisano 10 Luty 201114 l Autor No dobra - ale zagadka pozostaje nierozwiązana: "Jak sprawdzić które kości w pose-mode są zaznaczone i która jest określona jako "active"" :)
Napisano 10 Luty 201114 l Autor bpy.context.selected_pose_bones Po gagu-gadowej burzy mózgów doszliśmy co i jak. Zostawiam linijkę dla potomnych. Dzięki za pomoc :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto