Napisano 13 Luty 201114 l Wrzucam trochę testowych fx`ów. Model samolotu ściągnięty z netu (nie siedzę w modelowaniu za bardzo). Bardzo przydatne były Fume fx, ray fire, toolbox2 i dreamscape. Jest dużo błędów ale jak już pisałem są to testy.
Napisano 13 Luty 201114 l całkiem całkiem :) ...to tornado z domkiem to jest opisane w najnowszym DVD Allana Mckaya :)
Napisano 14 Luty 201114 l Wow!! Tornado i cegły na początku wymiatają, w samolocie nie podoba mi się pierwsza faza wybuchu, jest jakby za płaska, może za szybka, wygląda jakby była z innej bajki. Jak zrobiłeś takie fajne dymiące komety za cegłami? Każda z tych odpryskujących miała swój emiter? Bardzo fajnie to wygląda. Pozdrawiam.
Napisano 14 Luty 201114 l całkiem całkiem :) ...to tornado z domkiem to jest opisane w najnowszym DVD Allana Mckaya :) Zaiste, tornado zrobiłem dzięki temu dvd. Użyłem jednak zamiast after burna (tego użył Allan Mckay w lekcji) fume fx bo się szybciej liczyło. Pozdro
Napisano 14 Luty 201114 l Wow!! Tornado i cegły na początku wymiatają, w samolocie nie podoba mi się pierwsza faza wybuchu, jest jakby za płaska, może za szybka, wygląda jakby była z innej bajki. Jak zrobiłeś takie fajne dymiące komety za cegłami? Każda z tych odpryskujących miała swój emiter? Bardzo fajnie to wygląda. Pozdrawiam. Dzięki Cegły są symulowane w pfflow tool box2 i wrzucone jako particle source emiter do fumefx. Nie jest to idealne rozwiązanie bo fume widzi je jako grupę kolistych emiterów ale akurat w tym przypadku to nie przeszkadza (niska rozdzielczość sima i renderu). Co do wybuchu samolotu zgadzam się. Wybuch wygląda dobrze tylko od jakiegoś momentu. Zmęczony byłem już tą sceną i chciałem ją jak najszybciej zakończyć bo nie wyglądała tak jak sobie wyobrażałem. Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto