Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wrzucam trochę testowych fx`ów. Model samolotu ściągnięty z netu (nie siedzę w modelowaniu za bardzo). Bardzo przydatne były Fume fx, ray fire, toolbox2 i dreamscape. Jest dużo błędów ale jak już pisałem są to testy.

 

 

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wow!!

Tornado i cegły na początku wymiatają, w samolocie nie podoba mi się pierwsza faza wybuchu, jest jakby za płaska, może za szybka, wygląda jakby była z innej bajki.

Jak zrobiłeś takie fajne dymiące komety za cegłami?

Każda z tych odpryskujących miała swój emiter? Bardzo fajnie to wygląda.

 

Pozdrawiam.

Napisano
całkiem całkiem :)

 

...to tornado z domkiem to jest opisane w najnowszym DVD Allana Mckaya :)

 

Zaiste, tornado zrobiłem dzięki temu dvd. Użyłem jednak zamiast after burna (tego użył Allan Mckay w lekcji) fume fx bo się szybciej liczyło.

 

Pozdro

Napisano
Wow!!

Tornado i cegły na początku wymiatają, w samolocie nie podoba mi się pierwsza faza wybuchu, jest jakby za płaska, może za szybka, wygląda jakby była z innej bajki.

Jak zrobiłeś takie fajne dymiące komety za cegłami?

Każda z tych odpryskujących miała swój emiter? Bardzo fajnie to wygląda.

 

Pozdrawiam.

 

Dzięki

 

Cegły są symulowane w pfflow tool box2 i wrzucone jako particle source emiter do fumefx. Nie jest to idealne rozwiązanie bo fume widzi je jako grupę kolistych emiterów ale akurat w tym przypadku to nie przeszkadza (niska rozdzielczość sima i renderu).

Co do wybuchu samolotu zgadzam się. Wybuch wygląda dobrze tylko od jakiegoś momentu. Zmęczony byłem już tą sceną i chciałem ją jak najszybciej zakończyć bo nie wyglądała tak jak sobie wyobrażałem.

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności