Skocz do zawartości

Błąd seriala


mx

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym uzytkownikiem 3ds maxa6 zakupilem go w wersji demo razem z ksiazeczka GRAFIKA 3D Komputer swiat.Na poczatku bylo wszystko ok zaistalowalem zaczalem cos tworzyc po kilku dniach bylem zmuszony zrobic reinstall systemu i od tej pory max nie chodzi.Podany serial ktory wystepuje w wersji demo nie pasuje(000-000000).Podczas uruchamiania powinienem kliknac opcje run the produkt lecz jest ona nie aktywna.Jestem załamany pomocy!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Chcialem jeszcze cos dodac moze to pomoze mam system win 2k i wczesniej mialem pełno poprawek sciagnietych teraz mam tylko service pack4 oraz zmienilem sterki od grafiki na omega 4.5 a nie przed zmiana sterek tez nie chodzil.Moze to kogos na cos naprowadzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niestety nie sa rozwiazanie tego problemu(przynajmniej dla mnie)chociaz w ostatecznosci nie bede mial wyjscie lecz jestem uparty i pokombinuje chocbym mial jeszcze raz formata Zastaniawiaja mnie jeszcze te łatki do systemuMax wymaga SP3 wczesniej mialem ichwszystkie teraz mam tylko SP4 nie to chyba zła droga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz cos mi swita odinstalowalem maxa patrze w rejestr a wpisy sa.Hm mogłoby byc tak ze zainstalowalem windy 2k potem chcialem zainstalowac maxa i buu nie ma service pack3 ale wpisy z tej instalki zostaja juz do tej pory i moze dlatego................nie trzyma to sie kupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usuń 3dsmax\'a z rejestru start/uruchom - wpisz regedit - ok wmenu: edycja / znajdz wpisz 3dsmax i wszystko c owyszuka z taka nazwa usun ;) aaa przedtym uninstal 3dsmax ;) i po ponownym zainstalowaniu 3dsmax\'a powinno wszystko chodzic ....

 

[Wyedytowany dnia 13-6-2004 > suodki]