Skocz do zawartości

[3ds max] prośba o pomoc w sprawie modelingu i materiałow


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam serdecznie chiałbym wymodelować i nadać materiał na piłke do siedzenia. ale nie mam pomysłu jak uzyskać taki efekt.

Pilka potrzebana mi bedzie do wizualizacji wiec fajnie jakby nie miala duzo poly.

prosze o pomoc lub nakierowanie mnie na dobry tok myslenia :)

pufa-pilka.jpg

nie chodzi o sama pilke bo tego jest duzo na necie ale bardziej chodzi mi o splaszczenie jej

Edytowane przez Dominick
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak już będziesz miał wymodelowaną piłkę to chyba najlepiej użyć modyfikatora FFD. Jednak to chyba nie wystarczy. Trzeba bedzie dodać edge aby uzyskać efekty pogniecenia. Co do materiałów to zależy przez co renderujesz czy przez Mental Ray'a czy V-ray'a a może przez coś innego. Masz referkę czyli fotkę którą dołączyłeś. Jeśli chcesz uzyskać taki sam efekt to przy modyfikacji materiału przyglądaj się referce.

Napisano

render bedzie w mental ray'u. probowalem bawic sie z fdd ale nei wychodzi mi to zbytnio.

modyfikator clothe?? a pobawie sie i zobacze czy mi cos wyjdzie.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności