Napisano 20 Luty 201114 l witam robie AO za pomoca vraylight mtl i dirt i mam problem z 2 obiektami bo czesc facow renderuje sie czarna. myslalem ze normals sa odwrocone ale wszystkie sa w jedna strone. jak rozwiazac problem? http://img248.imageshack.us/i/aoprolbem.jpg/ to sa te obiektu wyrenderowane
Napisano 20 Luty 201114 l mi sie takie cuda dzialy jak byly coplanar faces albo obrocone normale. Sprawdz wczy wszystko ladnie poveldowane, czy przypadkiem obiekt sie nie zduplikowal itp.
Napisano 20 Luty 201114 l Autor wlasnie sprawdzalem normalnei sa ok. jedyne co znalazlem to jakos dziwnie porozkladane tangents. sam nei wiem dokladnie co to jest ale jakis rodzaj normalnych. mysle ze tu problem ale nie wiem jak z tym dzialac. uzywam maya 2010. zaraz wrzcue screena
Napisano 20 Luty 201114 l sprawdz uv bo tak sie tez dzieje jak obiekt jest zle zamapowany - najlepiej zrob test i rozłóż z automatu uvalke
Napisano 19 Marzec 201114 l Wyłacz wszelkie wygładzania dla obiektu ( smoothing ) potem to jesze raz zesmooth i sprawdz czy pomogło. pozdro czaps
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto