Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi sie takie cuda dzialy jak byly coplanar faces albo obrocone normale. Sprawdz wczy wszystko ladnie poveldowane, czy przypadkiem obiekt sie nie zduplikowal itp.

Napisano
  • Autor

wlasnie sprawdzalem normalnei sa ok. jedyne co znalazlem to jakos dziwnie porozkladane tangents. sam nei wiem dokladnie co to jest ale jakis rodzaj normalnych. mysle ze tu problem ale nie wiem jak z tym dzialac. uzywam maya 2010. zaraz wrzcue screena

Napisano

sprawdz uv bo tak sie tez dzieje jak obiekt jest zle zamapowany - najlepiej zrob test i rozłóż z automatu uvalke

Napisano

Wyłacz wszelkie wygładzania dla obiektu ( smoothing ) potem to jesze raz zesmooth i sprawdz czy pomogło.

 

pozdro

 

czaps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności