XerofaN Napisano 20 Luty 2011 Napisano 20 Luty 2011 witam robie AO za pomoca vraylight mtl i dirt i mam problem z 2 obiektami bo czesc facow renderuje sie czarna. myslalem ze normals sa odwrocone ale wszystkie sa w jedna strone. jak rozwiazac problem? http://img248.imageshack.us/i/aoprolbem.jpg/ to sa te obiektu wyrenderowane
XerofaN Napisano 20 Luty 2011 Autor Napisano 20 Luty 2011 nie. to sa pojedyncze obiekty. jak to rozwiazac?
mirach Napisano 20 Luty 2011 Napisano 20 Luty 2011 mi sie takie cuda dzialy jak byly coplanar faces albo obrocone normale. Sprawdz wczy wszystko ladnie poveldowane, czy przypadkiem obiekt sie nie zduplikowal itp.
XerofaN Napisano 20 Luty 2011 Autor Napisano 20 Luty 2011 wlasnie sprawdzalem normalnei sa ok. jedyne co znalazlem to jakos dziwnie porozkladane tangents. sam nei wiem dokladnie co to jest ale jakis rodzaj normalnych. mysle ze tu problem ale nie wiem jak z tym dzialac. uzywam maya 2010. zaraz wrzcue screena
jaras Napisano 20 Luty 2011 Napisano 20 Luty 2011 sprawdz uv bo tak sie tez dzieje jak obiekt jest zle zamapowany - najlepiej zrob test i rozłóż z automatu uvalke
czaps Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 Wyłacz wszelkie wygładzania dla obiektu ( smoothing ) potem to jesze raz zesmooth i sprawdz czy pomogło. pozdro czaps
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się