Gość archit07 Napisano 4 Marzec 2011 Share Napisano 4 Marzec 2011 Importowałem bryłę z autocada do 3ds i w trakcie jak nakładam na nią mapę (na materiale standard, w mental ray.u) to każda płaszczyzna tej bryły ma inaczej zeskalowaną mapę. jak ustawić materiał tak aby między jedną a drugą płaszczyzną nie było różnic w materiale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 4 Marzec 2011 Share Napisano 4 Marzec 2011 UVW map / unwrap UVW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość archit07 Napisano 4 Marzec 2011 Share Napisano 4 Marzec 2011 jest o niebo lepiej, ale czy nie ma jakiegoś innego sposobu na to? nie można tego ustawić globalnie, dla wszystkich importowanych obiektów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 4 Marzec 2011 Share Napisano 4 Marzec 2011 nie znam takiego sposobu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość archit07 Napisano 4 Marzec 2011 Share Napisano 4 Marzec 2011 w moim krótkim stażu stykałem się z różnymi maxami od 2009 w górę i jedne przyporządkowywały mapy do brył bez modyfikatorów od razu z real-world material scale stąd moje pytanie. jednak dzięki za odpowiedź uratowała mi tyłek;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 4 Marzec 2011 Share Napisano 4 Marzec 2011 max design ma defaltowo real world scale. Co początkowo mnie denerwowało ale z czasem się przyzwyczaiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się