Skocz do zawartości

problem z mapowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Gość archit07
Napisano

Importowałem bryłę z autocada do 3ds i w trakcie jak nakładam na nią mapę (na materiale standard, w mental ray.u) to każda płaszczyzna tej bryły ma inaczej zeskalowaną mapę. jak ustawić materiał tak aby między jedną a drugą płaszczyzną nie było różnic w materiale?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość archit07
Napisano

jest o niebo lepiej, ale czy nie ma jakiegoś innego sposobu na to? nie można tego ustawić globalnie, dla wszystkich importowanych obiektów?

Gość archit07
Napisano

w moim krótkim stażu stykałem się z różnymi maxami od 2009 w górę i jedne przyporządkowywały mapy do brył bez modyfikatorów od razu z real-world material scale stąd moje pytanie.

 

jednak dzięki za odpowiedź uratowała mi tyłek;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności