Guest archit07 Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Importowałem bryłę z autocada do 3ds i w trakcie jak nakładam na nią mapę (na materiale standard, w mental ray.u) to każda płaszczyzna tej bryły ma inaczej zeskalowaną mapę. jak ustawić materiał tak aby między jedną a drugą płaszczyzną nie było różnic w materiale? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturprx2 Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 UVW map / unwrap UVW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest archit07 Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 jest o niebo lepiej, ale czy nie ma jakiegoś innego sposobu na to? nie można tego ustawić globalnie, dla wszystkich importowanych obiektów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturprx2 Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 nie znam takiego sposobu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest archit07 Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 w moim krótkim stażu stykałem się z różnymi maxami od 2009 w górę i jedne przyporządkowywały mapy do brył bez modyfikatorów od razu z real-world material scale stąd moje pytanie. jednak dzięki za odpowiedź uratowała mi tyłek;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturprx2 Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 max design ma defaltowo real world scale. Co początkowo mnie denerwowało ale z czasem się przyzwyczaiłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now