Jump to content

problem z mapowaniem


Guest archit07

Recommended Posts

Guest archit07

Importowałem bryłę z autocada do 3ds i w trakcie jak nakładam na nią mapę (na materiale standard, w mental ray.u) to każda płaszczyzna tej bryły ma inaczej zeskalowaną mapę. jak ustawić materiał tak aby między jedną a drugą płaszczyzną nie było różnic w materiale?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Guest archit07

jest o niebo lepiej, ale czy nie ma jakiegoś innego sposobu na to? nie można tego ustawić globalnie, dla wszystkich importowanych obiektów?

Link to comment
Share on other sites

Guest archit07

w moim krótkim stażu stykałem się z różnymi maxami od 2009 w górę i jedne przyporządkowywały mapy do brył bez modyfikatorów od razu z real-world material scale stąd moje pytanie.

 

jednak dzięki za odpowiedź uratowała mi tyłek;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy