Napisano 4 Marzec 201114 l Importowałem bryłę z autocada do 3ds i w trakcie jak nakładam na nią mapę (na materiale standard, w mental ray.u) to każda płaszczyzna tej bryły ma inaczej zeskalowaną mapę. jak ustawić materiał tak aby między jedną a drugą płaszczyzną nie było różnic w materiale?
Napisano 4 Marzec 201114 l jest o niebo lepiej, ale czy nie ma jakiegoś innego sposobu na to? nie można tego ustawić globalnie, dla wszystkich importowanych obiektów?
Napisano 4 Marzec 201114 l w moim krótkim stażu stykałem się z różnymi maxami od 2009 w górę i jedne przyporządkowywały mapy do brył bez modyfikatorów od razu z real-world material scale stąd moje pytanie. jednak dzięki za odpowiedź uratowała mi tyłek;)
Napisano 4 Marzec 201114 l max design ma defaltowo real world scale. Co początkowo mnie denerwowało ale z czasem się przyzwyczaiłem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto