Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

mam takie pytanie, ogladajac jeden z tutoriali poswieconych modelowaniu, autor tego tutoriala stwierdzil, ze model nie powinien zawierac vertex' ow od których wychodzi 6 edgów, tylko 5 i mniej

dlaczego tak nie powinno być? i jak mozna sprawdzic w maxie czy dany model ich nie posiada (wiecie coś jak xview jeśli chodzi o nachodzące vertexy, bodajże overlapping vertices in viewport)

 

wiem, że to pewnie badalne pytanie, ale chciałbym uzyskać na nie odpowiedz

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

poniewaz robi sie tam bug, nie powinno sie robic 6cio edgowych vertow, tak samo jak 5cio edgowych, dlatego takie miejsca (jak nie ma juz wyjscia) umieszcza sie w miejscach, nie narazonych na deformacje... np. gorna czesc policzka

 

jak poogladasz dobre siatki twarzy to skumasz ocb ;)

 

jezeli chodzi o buga, to zrob model z 5cioma edgami z verta, wrzuc do mudboxa,zbrusha czy maxa i daj kilka razy turbosmooth/divide popatrz na siatke, robi sie takie male wybrzuszenie w miejscu zbiegu edgy (duze zageszczenie siatki w tym miejscu)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności