Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam! mam maly problem z "kompozitingiem" vrayowych render passow. mianowicie chodzi o to ze po zlozeniu ich w calosc w fotoszopie otrzymany obrazek rozni sie nieznacznie od surowego renderu i zeby bylo prosciej nie bawie sie w gamme 2,2, wszystko jest na 1,0. dziwi mnie ze pewne obszary wychodza identycznie a niektore albo sa za jasne albo maja mniejsze nasycenie w porownaniu do renderu RGB. moze tak ma byc i nie da sie bez korekcji otrzymac identycznego efektu. jednakze w manualu vraya jak i w niektorych tutorialach mowia ze po zlozeniu passow "obrazek" powinien byc identyczny co rgb. w zalaczniku na prostej scenie przedstawilem proces skaldania warstw i porownanie efektu do surowego renderu. tekstura na boxie jest mniej nasycona a "trawa" za jasna. scena jest oswietlona vray sunem i skyem, z color mappingiem na linear 1.0, global illumination. ozo chozi??!!

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

przesylam render passy, zaraz jeszcze scenke maxowa dolacze.

zrobilem testa jeszcze z ta sama scenka tylko bez textury na boxie oraz vray2sided material na zwykly vrayowski zaminilem i efekt po zlozeniu jest identyczny jak czysty render wiec przy texturach cos sie dzieje i przy transparentych materialach cos sie kitwasi....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności