Napisano 12 Marzec 201114 l witam! mam maly problem z "kompozitingiem" vrayowych render passow. mianowicie chodzi o to ze po zlozeniu ich w calosc w fotoszopie otrzymany obrazek rozni sie nieznacznie od surowego renderu i zeby bylo prosciej nie bawie sie w gamme 2,2, wszystko jest na 1,0. dziwi mnie ze pewne obszary wychodza identycznie a niektore albo sa za jasne albo maja mniejsze nasycenie w porownaniu do renderu RGB. moze tak ma byc i nie da sie bez korekcji otrzymac identycznego efektu. jednakze w manualu vraya jak i w niektorych tutorialach mowia ze po zlozeniu passow "obrazek" powinien byc identyczny co rgb. w zalaczniku na prostej scenie przedstawilem proces skaldania warstw i porownanie efektu do surowego renderu. tekstura na boxie jest mniej nasycona a "trawa" za jasna. scena jest oswietlona vray sunem i skyem, z color mappingiem na linear 1.0, global illumination. ozo chozi??!!
Napisano 14 Marzec 201114 l jeżeli składasz to w PS'ie albo posiadasz passy, to wrzuć na serw, coś pokombinujemy :)
Napisano 14 Marzec 201114 l Autor przesylam render passy, zaraz jeszcze scenke maxowa dolacze. zrobilem testa jeszcze z ta sama scenka tylko bez textury na boxie oraz vray2sided material na zwykly vrayowski zaminilem i efekt po zlozeniu jest identyczny jak czysty render wiec przy texturach cos sie dzieje i przy transparentych materialach cos sie kitwasi....
Napisano 14 Marzec 201114 l Autor jeszcze scenka jakby sie okazalo ze cos z ustawieniami maxa bylo nie tak.
Napisano 15 Marzec 201114 l Autor temat rozwinął się gdzie indziej :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=1017369&
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto