wycior Napisano 12 Marzec 2011 Napisano 12 Marzec 2011 witam! mam maly problem z "kompozitingiem" vrayowych render passow. mianowicie chodzi o to ze po zlozeniu ich w calosc w fotoszopie otrzymany obrazek rozni sie nieznacznie od surowego renderu i zeby bylo prosciej nie bawie sie w gamme 2,2, wszystko jest na 1,0. dziwi mnie ze pewne obszary wychodza identycznie a niektore albo sa za jasne albo maja mniejsze nasycenie w porownaniu do renderu RGB. moze tak ma byc i nie da sie bez korekcji otrzymac identycznego efektu. jednakze w manualu vraya jak i w niektorych tutorialach mowia ze po zlozeniu passow "obrazek" powinien byc identyczny co rgb. w zalaczniku na prostej scenie przedstawilem proces skaldania warstw i porownanie efektu do surowego renderu. tekstura na boxie jest mniej nasycona a "trawa" za jasna. scena jest oswietlona vray sunem i skyem, z color mappingiem na linear 1.0, global illumination. ozo chozi??!!
gientekwl Napisano 14 Marzec 2011 Napisano 14 Marzec 2011 jeżeli składasz to w PS'ie albo posiadasz passy, to wrzuć na serw, coś pokombinujemy :)
wycior Napisano 14 Marzec 2011 Autor Napisano 14 Marzec 2011 przesylam render passy, zaraz jeszcze scenke maxowa dolacze. zrobilem testa jeszcze z ta sama scenka tylko bez textury na boxie oraz vray2sided material na zwykly vrayowski zaminilem i efekt po zlozeniu jest identyczny jak czysty render wiec przy texturach cos sie dzieje i przy transparentych materialach cos sie kitwasi....
wycior Napisano 14 Marzec 2011 Autor Napisano 14 Marzec 2011 jeszcze scenka jakby sie okazalo ze cos z ustawieniami maxa bylo nie tak.
wycior Napisano 15 Marzec 2011 Autor Napisano 15 Marzec 2011 temat rozwinął się gdzie indziej :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=1017369&
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się