Gość eReMWu Napisano 13 Marzec 2011 Napisano 13 Marzec 2011 Witam! jestem nowy w animacji i dopiero się uczę otóż mam następujący problem z 3ds max. gdy chce obrócić postać: szkielet( to humanoid biped) wraz ze skórą o 180` ręce się krzyżują nogi obracają się w nienaturalny sposób tułw również czym to może być spowodowane próbowałem już zmieniać widoki na local nie mam pojęcia czemu tak się dzieje. z góry dzięki jeżeli zamieściłem temat w złym dziale to proszę o przeniesienie.
Smoku Napisano 13 Marzec 2011 Napisano 13 Marzec 2011 zrób sobie grupe na chwile z tego to się normalnie obróci . Nie w tym dziale piszemy problemy. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się