Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

jestem nowy w animacji i dopiero się uczę otóż mam następujący problem z 3ds max. gdy chce obrócić postać: szkielet( to humanoid biped) wraz ze skórą o 180` ręce się krzyżują nogi obracają się w nienaturalny sposób tułw również czym to może być spowodowane próbowałem już zmieniać widoki na local nie mam pojęcia czemu tak się dzieje.

z góry dzięki

jeżeli zamieściłem temat w złym dziale to proszę o przeniesienie.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zrób sobie grupe na chwile z tego to się normalnie obróci . Nie w tym dziale piszemy problemy.

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności