Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcę wymodelować twarz jak na tym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=jSJniSdHs1g.

Interesuje mnie jakich funkcji trzeba użyć między 38 sekundą, a 41s. Bo z tego co ja widzę to autor tworzy siatkę z 'Line', która nie jest spójna, tylko składa się z wielu osobnych czworokątów, na koniec je zespala razem i tworzy "w nich" płaszczyznę. Jak to zrobić?

Proszę o pomoc, pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Jak masz zrobione wszystkie te czworokaty, zaznaczasz 1 z nich, w opcjach wciskasz Atach Multiple, wyskoczy ci lista i zaznaczasz wszystkie kwadraty i ok. Potem zaznaczasz wszystkie werteksy i Weldujesz je z odpowiednio malym parametrem by nie zburzyc siatki.Na koniec cala ta pajeczyne konwertujesz do editable poly.

Swoja droga dziwnie to gosciu robil, moznabylo inaczej.

Edytowane przez MariushO
Napisano

Na poczatku tak jak w tym tutku, tylko zrob jeden taki kwadracik z Line, potem odrazu konwertuj go do Editable Poly i nastepne "kwadraciki" dodajesz funkcja Create(jest w opcjach Editable Poly)Od razu tworzysz wtedy polygony, nie musisz nic atachowac ani weldowac vertexow.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności