mysz94 Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Chcę wymodelować twarz jak na tym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=jSJniSdHs1g. Interesuje mnie jakich funkcji trzeba użyć między 38 sekundą, a 41s. Bo z tego co ja widzę to autor tworzy siatkę z 'Line', która nie jest spójna, tylko składa się z wielu osobnych czworokątów, na koniec je zespala razem i tworzy "w nich" płaszczyznę. Jak to zrobić? Proszę o pomoc, pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 (edited) Jak masz zrobione wszystkie te czworokaty, zaznaczasz 1 z nich, w opcjach wciskasz Atach Multiple, wyskoczy ci lista i zaznaczasz wszystkie kwadraty i ok. Potem zaznaczasz wszystkie werteksy i Weldujesz je z odpowiednio malym parametrem by nie zburzyc siatki.Na koniec cala ta pajeczyne konwertujesz do editable poly. Swoja droga dziwnie to gosciu robil, moznabylo inaczej. Edited March 13, 2011 by MariushO Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysz94 Posted March 13, 2011 Author Share Posted March 13, 2011 Dzięki wielkie. W takim razie jak proponujesz to inaczej zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Na poczatku tak jak w tym tutku, tylko zrob jeden taki kwadracik z Line, potem odrazu konwertuj go do Editable Poly i nastepne "kwadraciki" dodajesz funkcja Create(jest w opcjach Editable Poly)Od razu tworzysz wtedy polygony, nie musisz nic atachowac ani weldowac vertexow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysz94 Posted March 14, 2011 Author Share Posted March 14, 2011 Świetna rada, twarz już prawie kończę :) dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts