Skocz do zawartości

[3ds max] Wyciągnięcie tekstury z oteksturowanego modelu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Na tym forum znalazłem fajny trial jak o teksturować fajnie powierzchnie(tern). Wszystko hula jak ta lala i zrobiłem sobie coś takiego jak na rysunku poniżej o tak na próbę. Następnie chciałem model dodać do jednej gry. Niestety podczas eksportu modelu wywala jakiś error. Najprawdopodobniej plugina ,z którego korzystam do eksportu nie radzi sobie z takim rodzajem teksturowania.

 

Niestety puki co nie znalazłem rozwiązania tego problemu ale wpadłem na pomysł żeby można było wyciągnąć ową teksturą już z o teksturowanego modelu. Potem taką teksturę jeszcze raz nałożyć na czysty model i gotowe.

 

Tylko za nic nie mogę z najść nigdzie jak taką teksturę zdjąć z tego modelu i zapisać np. do formatu bmp. Może ktoś będzie wiedział jak to zrobić? jeżeli tak to będę wdzięczny za każde info.

dfsdfsfsdsd.jpg

Edytowane przez SabaruPL
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności