Jump to content

[3ds max] Wyciągnięcie tekstury z oteksturowanego modelu


SabaruPL

Recommended Posts

Na tym forum znalazłem fajny trial jak o teksturować fajnie powierzchnie(tern). Wszystko hula jak ta lala i zrobiłem sobie coś takiego jak na rysunku poniżej o tak na próbę. Następnie chciałem model dodać do jednej gry. Niestety podczas eksportu modelu wywala jakiś error. Najprawdopodobniej plugina ,z którego korzystam do eksportu nie radzi sobie z takim rodzajem teksturowania.

 

Niestety puki co nie znalazłem rozwiązania tego problemu ale wpadłem na pomysł żeby można było wyciągnąć ową teksturą już z o teksturowanego modelu. Potem taką teksturę jeszcze raz nałożyć na czysty model i gotowe.

 

Tylko za nic nie mogę z najść nigdzie jak taką teksturę zdjąć z tego modelu i zapisać np. do formatu bmp. Może ktoś będzie wiedział jak to zrobić? jeżeli tak to będę wdzięczny za każde info.

dfsdfsfsdsd.jpg

Edited by SabaruPL
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy