Napisano 15 Marzec 201114 l Chcę uzyskać w 3ds max animację: model najpierw jako sama siatka powleka się stopniowo teksturą (taki klasyczny, oklepany efekt stosowany często w reklamach). Mój model składa się z wielu obiektów oteksturowanych UVW Unwrap i trudno będzie zastosować materiał Blend animując przejście pomiędy materiałem Wire i oteksturowanym, tak żeby zsynchronizować to przejście. Przydałaby się możliwość przesłonięcia całego modelu "czapką niewidką" i żeby ta czapka niewidka przesuwała się wzdłuż niego, zasłaniając go coraz bardziej i żeby na jego miejce wyłaniał się zduplikowany model oteksturowany. Ale nie widzę, żeby w 3ds była taka możliwość. Ktoś ma pomysł, jak to zrobić w 3ds? A to jest ten model: http://oi51.tinypic.com/35ddz5w.jpg
Napisano 15 Marzec 201114 l a nie bedzie ci latwie wyrenderowac 2 obrazki. 1 render jako siatka, 2 render jako obtexturowany model, a potem juz animowac sobie przejscia miedzy tym za pomoca maski w jakims After Effects czy innym podobnym.
Napisano 15 Marzec 201114 l Możesz wyrenderować 2ujęcia - dla obu materiałów [moment przejścia musi się nakładać w czasie/klatkach]. 3-cie ujęcie to zgrupowane obiekty z nadanym mapowaniem jakie tam chcesz, planar/cylinder itp. a jako teksturę "Standart" materiał z animowanym gradientem [odsłaniająca się maska biała] w slocie "Diffuse" - illumination dla materiału na 100 - wyłącz też oświetlenie i GI, FG. Taki czarno-biały obrazek maski użyjesz wtedy jako maskę dla pojawiającego się materiału. Tutorial pozdrawiam. Edytowane 15 Marzec 201114 l przez sly
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto