Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Głównym zadaniem modelera jest tworzenie złożonych modeli 3D organicznych i nieorganicznych na potrzeby komputerowych efektów specjalnych dla filmu i reklamy. Modeler ma ściśle współpracować z rigerem, grafikiem tworzącym tekstury i shadery. Prace nad modelami obejmować będą tworzenie postaci i stworzeń organicznych oraz ciał sztywnych takich jak budynki, rekwizyty, elementy scenografii. Przy pracy ma wykorzystywać szereg różnych materiałów referencyjnych. Modele mogą być tworzone od podstaw, przetwarzane z modeli gotowych, skanowanych lub też tworzone na podstawie fotografii z planu filmowego. Obowiązkiem modelera jest również stworzenie współrzędnych mapowania UV w porozumieniu z grafikiem tworzącym tekstury oraz dostarczenie modelu z topologią siatki, skonsultowaną z grafikiem, odpowiedzialnym za rigowanie modelu. Wymagania:

 

 

  • Wyczucie proporcji, skali i przestrzeni
  • Umiejętność obserwacji i odtworzenia detali
  • Pełna umiejętność modelowania w jednym z wymienionych pakietów: 3ds Max, Softimage
  • Umiejętność pracy w programie Z-brush
  • Umiejętność tworzenia modelu z czystą topologią siatki i dobrym podziałem UV
  • Wiedza pozwalająca podjąć decyzję jaką ilość detalu modelować w bryle a jaką ilość utworzyć na poziomie tekstur i shaderów
  • Mile widziane doświadczenie w produkcji reklamowej lub filmowej
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Otwartość na naukę i podporządkowanie się metodologii pracy studia
  • Zdolność dostosowywania się do zmieniających się wymagań produkcyjnych
  • Umiejętność szacowania czasu swojej pracy i dotrzymywania terminów

Zgłoszenia zawierające CV i portfolio prosimy nadsyłać na adres [email protected]

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności