Skocz do zawartości

Meshsmooth i wycinanie otworów


Shape84

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na moje oko dużo za dużo loopów. Masz płaskie powierzchnie pousuwaj sobie niektóre krawędzie. Na takich płaszczyznach mogą być wielokąty nie psuje to nic po MS. Unikać wielokątów należy na krzywiznach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie w ten sposób, nie usuwaj kra wędzi stukających się z otworami. Chodzi o to że na płaskiej powierzchni wygładzi się tak samo 4-kąt jak i 10-kąt tyle, że nie powinien się stykać z takimi miejscami jak krawędź np.otworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza siata była poprawna. Druga już mniej, ale prawda jest taka, że dopóki ms wygląda dobrze i nie idzie to pod żadne animacje, czy na konkurs pięknej topologii, to jest ok

Fajnie mieć piękną topologię. ;) Jeśli już coś się robi to lepiej porządnie, z takiego wychodze założenia.

 

Nie w ten sposób, nie usuwaj kra wędzi stukających się z otworami. Chodzi o to że na płaskiej powierzchni wygładzi się tak samo 4-kąt jak i 10-kąt tyle, że nie powinien się stykać z takimi miejscami jak krawędź np.otworu.

Rozumiem to, chociaż ciężko przełożyć to na praktykę. Czy mógłbyś tak prowizoryczne zaznaczyć, które loopy należy usunąć? (pierwszy przykład)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności