bkasperski Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Witam, dzisiaj pojawił się problem, gdy próbowałem zdemolować cylinder, lub cokolwiek co ma środek, czy zwyczajnie pustą przestrzeń pomiędzy który rzecz jasna ma pustą przestrzeń w środku, gdyż osunąłem wieczko. http://img850.imageshack.us/i/18741678.png/ http://img860.imageshack.us/i/22579127.png/ I tutaj finał, gdy obiekt się rozdwoi, w pustej przestrzeni robi mi się nie wiadomo skąd WYPEŁNIENIE! Nie mam pojęcia skąd się to bierze, może ktoś już sobie z tym poradził? Drugie pytanie to dlaczego przykładowo sfera która jest ustawiona centralnie nad cylindrem, nie wpadnie do środka cylindra, tylko odbija się zaraz przy górnej części cylindra, jakby tam coś było, a przecież jest pusta przestrzeń??? Dzięki i pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApaczoS Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Jak usuniesz jeden polygon z jakiegoś obiektu, to daj potem modyfikator shell, collapse all, convert to poly i dopiero ray fire. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bkasperski Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 Dokładnie tak robiłem, jeżeli dodałem jakiś modyfikator to zawsze najpierw collapse all, nastepnie conv to polly i dopiero, lecz dalej wychodzi jakaś "kupa". Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApaczoS Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Ale "colapsujesz" już z shellem, prawda? Dzieje się tak przy każdym fragmentation type? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bkasperski Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 Collapse all jasne, nie zawsze się tak dzieje, a jeżeli już, to szczególnie na obiektach typu cylinder, etc, gdzie jest jakaś przestrzeń w środku bryły. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApaczoS Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Chodziło mi o to, że typy z grupy Voroni czasem powodują takie dziwne zachowania. Nie wiem którą wersję masz, kilka ostatnich na liście w każdym bądź razie. Jak szelujesz obiekty to raczej się używa tych pro boolean: uniform, irregular. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bkasperski Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 Dzięki za rady, sprawdzę i dam znać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bkasperski Posted May 4, 2011 Author Share Posted May 4, 2011 Można zamknąć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now