bkasperski Napisano 20 Marzec 2011 Share Napisano 20 Marzec 2011 Witam, dzisiaj pojawił się problem, gdy próbowałem zdemolować cylinder, lub cokolwiek co ma środek, czy zwyczajnie pustą przestrzeń pomiędzy który rzecz jasna ma pustą przestrzeń w środku, gdyż osunąłem wieczko. http://img850.imageshack.us/i/18741678.png/ http://img860.imageshack.us/i/22579127.png/ I tutaj finał, gdy obiekt się rozdwoi, w pustej przestrzeni robi mi się nie wiadomo skąd WYPEŁNIENIE! Nie mam pojęcia skąd się to bierze, może ktoś już sobie z tym poradził? Drugie pytanie to dlaczego przykładowo sfera która jest ustawiona centralnie nad cylindrem, nie wpadnie do środka cylindra, tylko odbija się zaraz przy górnej części cylindra, jakby tam coś było, a przecież jest pusta przestrzeń??? Dzięki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 20 Marzec 2011 Share Napisano 20 Marzec 2011 Jak usuniesz jeden polygon z jakiegoś obiektu, to daj potem modyfikator shell, collapse all, convert to poly i dopiero ray fire. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bkasperski Napisano 20 Marzec 2011 Autor Share Napisano 20 Marzec 2011 Dokładnie tak robiłem, jeżeli dodałem jakiś modyfikator to zawsze najpierw collapse all, nastepnie conv to polly i dopiero, lecz dalej wychodzi jakaś "kupa". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 20 Marzec 2011 Share Napisano 20 Marzec 2011 Ale "colapsujesz" już z shellem, prawda? Dzieje się tak przy każdym fragmentation type? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bkasperski Napisano 20 Marzec 2011 Autor Share Napisano 20 Marzec 2011 Collapse all jasne, nie zawsze się tak dzieje, a jeżeli już, to szczególnie na obiektach typu cylinder, etc, gdzie jest jakaś przestrzeń w środku bryły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 20 Marzec 2011 Share Napisano 20 Marzec 2011 Chodziło mi o to, że typy z grupy Voroni czasem powodują takie dziwne zachowania. Nie wiem którą wersję masz, kilka ostatnich na liście w każdym bądź razie. Jak szelujesz obiekty to raczej się używa tych pro boolean: uniform, irregular. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bkasperski Napisano 20 Marzec 2011 Autor Share Napisano 20 Marzec 2011 Dzięki za rady, sprawdzę i dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bkasperski Napisano 4 Maj 2011 Autor Share Napisano 4 Maj 2011 Można zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się